تاریخ انتشار: 1395/11/07 21:02
کد خبر: 233294

چشم تراکتورسازی به دنبال گزینه های توپِ استقلال و پرسپولیس

تیم تراکتورسازی تبریز به دنبال این است که سجاد شهباززاده یا گادوین منشا را به خط آتش خود اضافه کند.

شاگردان امیر قلعه نویی در این فصل همراه با پرسپولیس به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی شناخته می شوند و این مربی قصد دارد با توجه به داشتن یک جای خالی در لیست تیمش، گادوین منشا یا سجاد شهباززاده را به خط حمله خود اضافه کند.

البته تیم تراکتورسازی در خط حمله فرزاد حاتمی و مهدی شریفی را در اختیار دارد ولی با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در نیم فصل رقابت ها با به خدمت گرفتن سروش رفیعی و سامان نریمان جهان تقویت شده است، قرمز پوشان تبریزی نیز قصد دارند برای جا نماندن از رقیب اصلی خود در راه کسب عنوان قهرمانی با اضافه کردن یکی از این دو بازیکن شرایط تهاجمی خود را بهبود بخشند.
گادوین منشا مهاجم نیجریه ای تیم پیکان تهران در نیم فصل اول مسابقات به عنوان یک پدیده خود را مطرح کرده و تاثیرگذارترین چهره پیکانی ها بوده است؛ نمایش های این بازیکن باعث شده تا تیم های مختلفی به شیوه های متفاوت برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند؛ موضوعی که با خشم مجید جلالی نیز همراه شده است. جلالی در مقابل تراکتورسازی ترجیح داد که منشا را در نیمه دوم به بازی بگیرد و معتقد بود که پیشنهادهای اغوا کننده شرایط روحی و تمرکز این بازیکن را به هم ریخته است و باید ببینیم باشگاه پیکان در نهایت چه تصمیمی در مورد پیشنهادهایی که برای مهاجم ارزشمند خود دارد، خواهد گرفت.
سجاد شهبازاده دیگر بازیکن مورد علاقه تراکتورسازی می باشد که پس از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناموفق سودای بازگشت به استقلال را داشت؛ اما محرومیت استقلال از فعالیت در بازار نقل و انتقالات موجب ناامید شدن این بازیکن از انتقال به استقلال شده است. شهبازاده مورد توجه امیر قلعه نویی قرار دارد و در چند روز آینده تکلیف بازگشت او به ایران مشخص خواهد شد.
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrkqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی و بزرگترین اشتباهش/بحران در تراکتور