تاریخ انتشار: 1395/11/13 11:47
کد خبر: 232126

خرید حاشیه ساز استقلال سر از پرسپولیس در می آورد؟!

خرید حاشیه ساز استقلال سر از پرسپولیس در می آورد؟!

استقلال با منصوریان، امسال با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده و به دلیل نوسانات بسیار در نتیجه‌گیری و بازی دلچسب موردنظر هواداران، چندان روی آرامش به خود ندیده است.

در این بین محرومیت ناگهانی از نقل و انتقالات، مشکلات استقلالی‌ها را دو چندان کرد. در حالی که منصوریان بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و آرش افشین را از لیستش خارج کرده بود تا جا برای آندو، جپاروف، چشمی و حتی شهباززاده باز شود، به یکباره با خبر محرومیت از سوی فیفا روبه‌رو شد و دست سرمربی آبی‌ها در پوست گردو ماند.

حالا با توجه به پیش پرداختی که استقلالی‌ها به جپاروف داده‌اند، انتقال قرضی این بازیکن مهمترین بحث این روزهای آبی‌ها شده است. در حالی که از حضور او در استقلال خوزستان صحبت میشد، این بازیکن با انتقالش به جنوب ایران مخالفت کرد. از طرفی بازگشت او به تیم سابقش در ازبکستان و هم‌گروهی احتمالی استقلال با لوکوموتیو در جام باشگاه‌های آسیا، چندان صورت خوشی برای استقلال ندارد. از سوی دیگر منصوریان هم نمی‌خواهد تیم‌های رقیب در لیگ برتر را با فرستادن جپاروف تقویت کند. اما در این بین بازیکن ازبک استقلال پا در یک کفش کرده که یا باید به کشورش برگردد، یا در تهران و برای یک تیم آسیایی بازی کند. این یعنی حتی امکان دارد جپاروف به پرسپولیس برود. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده دسته‌گل بین‌المللی تیم مدیریتی استقلال، بازیکنان تحت قرارداد این تیم را به کدام سو خواهد کشاند. تحت هر شرایطی تیمی که با جذب جپاروف تقویت می‌شود، رقیب استقلالی‌ها خواهد بود؛ در حالی که پول این بازیکن را تیم آبی‌پوش تهرانی پرداخت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bnre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی قطعی بمب نقل و انتقالات استقلال/منصوریان در به درِ بازیکن