تاریخ انتشار: 1395/11/13 13:54
کد خبر: 232082

جدا شده ها بی پول رفتند/دردسرهای میلیاردی استقلال!

استقلال در نیم فصل چند بازیکن را از دست داد اما این بازیکنان بدون پول تیم را ترک کردند.
جدا شده ها بی پول رفتند/دردسرهای میلیاردی استقلال!

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلالی ها پس از یک نیم فصل با مشکلات بسیاری مواجه شدند و بازیکنان سکو نشین سرانجام تصمیم به جدایی گرفتند اما این در حالی رخ داد که به دلیل قرارداد بالای بازیکنان مسوولان به این نفرات پولی پرداخت نکردند و این بازیکنان مثل مجیدی و حاج محمدی به همراه افشین بدون پول و تنها با رضایتنامه استقلال را ترک کردند.

این در حالی است که بازیکنان استقلال با قول مدیران تیم قرار است به پولشان برسند اما در حال حاضر مشکلات بسیار زیاد استقلال عاملی است که بازیکنان این تیم نیز دست به کار شوند تا سرشان بدون کلاه نماند.

گفتنی است بازیکنان جدا شده تیم قراردادهای بسیار بالایی دارند و مسوولان تیم موظف هستند که پول این بازیکنان را بدهند و حتی عنوان شده حاج محمدی از یک میلیارد قرارداد مبلغ کمی را دریافت کرده و حالا با جدایی اش از تیم پول می خواهد و مدبران تیم موظف به پرداخت آن هستند.

شایان ذکر است بازیکنان جداشده استقلال به دلیل اتفاقات ناخوشایندی که در استقلال آنرا تجربه کردند قصد دارند برای گرفتن پولشان اقدامات جدی را انجام دهند تا مدیران و مسوولان تیم فشار زیادی را متحمل شوند،آن هم در اوضاع نامساعدی که در حال حاضر در استقال حاکم است و هیچ مقام مسوولی نیز پاسخگو نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgkoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تزریق 200 میلیون تومان در هفته به حساب استقلال