تاریخ انتشار: 1395/11/16 14:30
کد خبر: 231467

تونی اولیویرا: نمی توانند مردم را با دروغ فریب بدهند

سرمربی تراکتورسازی در اظهاراتی جالب توجه به برخی ابهامات پاسخ داد.
تونی اولیویرا: نمی توانند مردم را با دروغ فریب بدهند

 به گزارش فرتاک ورزشی، تونی اولیویرا، سرمربی سابق تراکتورسازی که با شکایت خود زمینه‎‌ساز محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات شد در پیامی که به وسیله پسرش در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد به بیان برخی مسائل پرداخت.

 در این نوشته اولیویرا اعلام کرده است: امروز در مورد من دروغ‌های زیادی در ایران گفته می‌شود که مجبورم برای روشن شدن اذهان بازیکنان، هواداران و روسای باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی ارائه کنم. من طبق قوانین فیفا حرکت کردم و شکایتم منصفانه بود. حدود 4 سال قبل وقتی باشگاه را ترک کردم، آقای جعفری، مدیر عامل وقت به من قول داد برای حل مشکل تا ماه می همان اقدام کند اما زمان گذشت و اتفاقی رخ نداد. برای رفع مشکلم حتی با وزراری ورزش ایران هم رایزنی کردم اما کسی به حرف‎‌هایم توجهی نکرد و پس از مدتی متوجه شدم آقای جعفری مشکل اصلی بود! علاوه بر این، 3 بازیکن خارجی خریداری شده توسط جعفری هم وضعیت شبیه من داشتند و مدیرعامل حق و حقوق آن‌ها را هم به طور کامل پرداخت نکرد.آرزوی من سربلندی و قهرمانی تراکتورسازی است چون این باشگاه همیشه در قلب من جای دارد اما درست نیست یک باشگاه با هر وسیله‌ای به دنبال موفقیت باشد.

در حال حاضر تیم با وجود مسائل حاشیه‌ای اطراف از هدفش دور مانده و حقایق در نقاب حاشیه دیده نمی‌شود.روسای تراکتورسازی نمی‌توانند با حاشیه‌سازی 4 سال شاد و موفق من در این باشگاه را از اذهان هواداران پاک کنند.من نیازی به کلاهبرداری و دروغگویی ندارم و هر آنچه می‌گویم حقیقت است. 4 سال از بهترین روزهایم را کنار شما هواداران خوب تراکتورسازی گذراندم و با شما کاملا صادقانه برخورد کردم .برای تک تک دوستداران تراکتور سازی احترام قائلم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vworn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ مکتوب فیفا درباره مشکل تراکتورسازی +عکس