تاریخ انتشار: 1395/11/17 00:37
کد خبر: 231342

بازیکنان محتاط پرسپولیس در بازی فردا

برانکو:حتی با وجود حواشی اخیر بازی با تیم تراکتورسازی سخت ترین بازی پرسپولیس خواهد بود.
بازیکنان محتاط پرسپولیس در بازی فردا

پرسپولیس فردا به نوعی حساس‌ترین بازی فصل را برگزار خواهد کرد؛ اما با توجه به شرایط تراکتورسازی، احتمالا شرایط کلی بازی به نفع قرمزها خواهد بود و آن‌ها موقعیت مناسب‌تری برای کسب سه امتیاز خواهند داشت. البته سرمربی پرسپولیس گفته که شاگردانش نباید گول اتفاقات و حواشی اخیر را بخورند و بازی با تراکتور همچنان سخت‌ترین بازی قرمزها است.

پرسپولیسی‌ها که هفته بعد باید دربی تهران را برابر استقلال برگزار کنند، چهار بازیکن دو کارته در خطر محرومیت دارند. علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری، چهار بازیکن فیکس برانکو هستند که اگر در بازی با سرخپوشان تبریزی کارت زرد بگیرند، شهرآورد تهران را از دست خواهند داد. این در حالی‌ست که برانکو بارها نشان داده به بازی‌های آینده توجه‌ای ندارد و فقط روی بازی روز تمرکز می‌کند. بازیکنان پرسپولیس هم در این دو سال قطعا از مربی‌شان تاثیر گرفته‌اند و نباید این انتظار را داشته باشیم که در بازی با تراکتور محتاطانه عمل کنند.

شاید تنها یک دلیل برای احتیاط بازیکنان پرسپولیس در بازی فردا وجود داشته باشد. هنوز زمزمه‌هایی درباره کسر امتیاز از تراکتورسازان -به دلیل محکومیت در پرونده‌های متعدد انضباطی فیفا- شنیده می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد استقلال به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس صدرنشین تبدیل خواهد شد و برانکو باید از حالا برای شکست استقلال هم تیمش را آماده کند و دوست ندارد بازیکنان اصلی‌اش را با سه کارته شدن از دست بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrkvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی پرسپولیس لو رفت