تاریخ انتشار: 1395/11/17 14:24
کد خبر: 231270

قلعه نویی در بحرانی ناخواسته/ تراکتوردر بدترین شرایط به مصاف پرسپولیس می رود

تراکتورسازی از ابتدای لیگ شانزدهم تا الان که امروز بازی بیستم آن را برگزار خواهد کرد، در اوج قرار داشته ولی الان شرایط بگونه ایی دیگر است.
قلعه نویی در بحرانی ناخواسته/  تراکتوردر بدترین شرایط به مصاف پرسپولیس می رود

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار امروز پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر را باید حساس ترین بازی این فصل از رقابت های لیگ شانزدهم دانست و نتیجه این  برای هر دو تیم بسیار مهم خواهد بود به طوری که  اگر تراکتور پیروز این میدان سخت باشد، رقابت های لیگ شانزدهم در ادامه بسیار حساس تر شده و در غیر این صورت باید پرسپولیس را دست نیافتنی دانست.

صرف نظر از اهمیت این بازی، آن چه که در طی چند روز گذشته شرایط را برای تراکتور سازی سخت نموده، ممنوعیت در جذب بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی بوده و این یعنی این که بحران در اردوی سرخپوشان تبریز و ناراحتی امیر قلعه نویی که حتی شاید فکر هر مشکلی را می کرد به غیر از این موضوع که بازی را خارج از مستطیل سبز بازنده باشد.

امیر در فصل جاری لیگ برتر، از تراکتور یک تیم مدعی قهرمانی ساخته است ولی الان حتی فکرش را هم او را آزار می دهد که شاید فیفا تصمیماتی بر علیه این تیم اتخاذ نماید که حتی لیگ برتر را هم بفراموشی بسپارد و به دسته پایین تر برود و این یعنی در مهم ترین بازی فصل، قلعه نویی و شاگردانش، با بحرانی روبرو شده اند که حتی تصورش هم خارج از ذهن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrw7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابهام در زوج بنگر مقابل پرسپولیس