تاریخ انتشار: 1395/11/18 12:35
کد خبر: 231063

متاسفم که مدیران استقلال حتی انگلیسی نمی دانند!

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه می‌تواند السد قطر را در ورزشگاه آزادی به زانو درآورد.
متاسفم که مدیران استقلال حتی انگلیسی نمی دانند!

به گزارش فرتاک ورزشی، شاهرخ بیانی با اشاره به پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر ماشین سازی در آستانه بازی با السد قطر، اظهار داشت: «بازی نفسگیری بود آن هم در یک هوای سرد و زمین پوشیده از برف که واقعا خطرناک است و هر لحظه احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. از دو تیم نمی توانستیم انتظار بازی تاکتیکی داشته باشیم اما استقلال در این زمین پوشیده از برف هم از پاس های کوتاه استفاده کرد که این نشان از قدرت حمل توپ استقلال داشت.»

کاپیتان پیشین استقلال تاکید کرد: «این چنین بازی هایی انرژی بیشتری از بازیکنان می گیرد. کادر فنی باید با ریکاوری و استراحت خوب، بازیکنان را آماده دیدار حساس برابر السد قطر کند.»

وی در خصوص بازی فردای استقلال با السد هم گفت: «بازی سختی در پیش است. در این دیدار بازیکنان با تجربه می توانند کمک موثری به استقلال بکنند. السد بازیکنان حرفه ای خوبی دارد و استقلال در خط دفاعی باید هوشیاری لازم را داشته باشد تا دچار اشتباه نشود. کوچکترین غفلت از مدافعان استقلال باعث گل خوردن این تیم می شود.»

بیانی در خصوص بازی خوب بازیکنان جوان در استقلال گفت: «در این چند دیدار اخیر جوانان استقلال نشان دادند که می توان به آنها اعتماد کرد. آنها در بازی های گذشته از قدرت دوندگی و جنگندگی استفاده کرده و در کنار باتجربه ها، بازی خوبی را از خود ارائه کرده اند. ۹ گل در سه بازی نشان می دهد که استقلال به روزهای اوج بازگشته است.»

وی تاکید کرد: «برای دیدار برابر السد، کادر فنی باید با ترکیبی از باتجربه ها و جوانان به میدان برود تا آنها مکمل یکدیگر باشند و بتوانند با ارائه یک بازی خوب در ورزشگاه آزادی السد را به زانو در بیاورند.»

پیشکسوت استقلال در خصوص محرومیت باشگاه استقلال از نقل و انتقالات زمستانی با رای فیفا هم گفت: «مشکل اساسی فوتبال ما حضور آدم های ناکارآمد در ورزش است. متاسفانه در این چندین سال کسانی در مسند ورزش بودند که ورزشی نبوده اند. آنها که صاحب سبک بودند خانه نشین شدند و غیرورزشی ها مدیر. در فوتبال ما این مسئله کاملا به چشم می آید. متاسفم که در باشگاه استقلال مسئولانی هستند که حتی انگلیسی نمی دانند و نمی توانند یک نامه چندخطی را بخوانند!»

وی گفت: «استقلال می توانست با جذب تیموریان و سرور جباروف، آینده روشن تری را پیش رو داشته باشند اما متاسفانه ناکارآمدی و نبود مدیران ورزشی در باشگاه باعث شد که این اتفاق ناخوشایند رقم بخورد.»

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم روز سه شنبه هواداران، استقلال را تنها نگذارند و با حضور ۸۰ هزار نفری در ورزشگاه از بازیکنان حمایت کنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oneqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راهکار جالب استقلالی ها برای مهار ژاوی