تاریخ انتشار: 1395/11/18 15:09
فردا آزمایش بزرگ برای جوانان ماست
کد خبر: 231016

منصوریان: بامهار السد، ژاوی هم مهار می شود

سرمربی تیم استقلال تهران گفت:در بهمن ماه یکی از بازی های سخت و مهم‌مان برگزار می‌شود، این مسابقه برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است.
منصوریان: بامهار السد، ژاوی هم مهار می شود

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در بهمن ماه یکی از بازی های سخت و مهم‌مان برگزار می‌شود. این مسابقه برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است. برای جوانانی که حرف‌ها زیادی برای گفتن دارند. ضمن اینکه باید از یار دوازدهم‌مان هواداران تشکر کنم که ما را تنها نگذاشته‌اند.

وی ادامه داد: چشم و امید جوانان ما روی سکوها به تماشاگران است چراکه بازی سنگینی داریم و بازی هم تک‌حذفی است و باید با زیرکی و هوش به خصوصی بازی کنیم.

منصوریان درخصوص شرایط تیمی استقلال گفت: از لحاظ فیزیکی و روحی و روانی آمادگی فوق‌العاده‌ای داریم و سی داریم تا در یک بازی مستحکم و فیزیکی در ورزشگاه آزادی با بازیکنان جوانمان مسیری را طی کنیم که منتج به جشن صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی در خصوص شناخت از تیم السد قطر تصریح کرد: ما، بازیکنان و کادر فنی این تیم را به طور کامل می‌شناسیم و 120 دقیقه بازی از این تیم آنالیز کرده‌ایم.

منصوریان در مورد حواشی اخیر تیمش درخصوص جدایی بازیکنان خریداری شده نیز تصریح کرد: الان زمانش نیست که در مورد زخم‌های گذشته صحبت کنیم. 2 خرید خوب داشتیم و بازیکنی نظیر روزبه چشمی که به خوبی آماده شده بود و می‌توانست به ما کمک کند را هم از دست دادیم. اما به هر حال ما دل به جوانانمان بستیم که در این بازی بهترین عملکرد خود را نشان دهند و باید رو به جلو نگاه کرد. شاید تقدیر ما این بوده است که با جوانان به بازی مقابل السد برویم تا بازی فردا سکوی پرتابی برای جوانان ما باشد تا خودشان را نشان دهند. باید درخصوص مهدی رحمتی هم بگویم که شک نکنید قطع به یقین، مهدی بهترین بازی و عملکرد خود را فردا در درون دروازه نشان می‌دهد چرا که یکی از مهمترین بازیهای خودمان را برگزار می‌کنیم. مهدی می‌داند که باید دست در دست بازیکنان جوانان دهد و در زمان خلسه و خواب جوانان در بازی، آنها را هوشیار کند. باید جوانان را بیش از این حمایت کنیم تا فردا شاهد بازی رویایی‌ای از همه تیم باشیم.

وی درخصوص عملکرد فوق‌العاده خط حمله تیم السد نیز اظهار داشت: ما آنالیز بسیار کاملی از بازیهای السد داشته‌ایم. به این تیم در لیگ قطر کاملا احترام می‌گذارم و می‌دانم که این تیم اصلا رو به بازی فیزیکی نمی‌آورد چرا که خیلی کم دیده‌ایم بازیکنی از این تیم کارت زرد بگیرد به همین دلیل می‌گویم که ما از دقیقه یک بازی هیچ عقب‌نشینی در مقابل این تیم نخواهیم داشت. البته درخصوص بازیکنان و خط آتش این تیم هم اطلاعات کاملی دارم چرا که به جز ژاوی، بازیکنان خطرناک و خوبی را این تیم در اختیار دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم که هیچ اشتباهی نداشته باشیم و گل خورده ما روی صفر بماند. تمرکز ما روی وقت اضافه و پنالتی نیست و امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام شود.

منصوریان درمورد جلسه داوری که شب گذشته علی خسروی برایش برگزار کرد، گفت: در مورد نکات داوری و فنی جلساتی را با بازیکنان داشته‌ایم. باید جوانانمان را باهوش کنیم و هر بازیکنانمان نقاط ضعف و قوت بازیکن حریف را توضیح داده‌ایم. از کامرانی‌فر هم تشکر می‌کنم که علی خسروی را برای بیان نکات داوری به ما معرفی کرد و جلسه یک ساعت و 10 دقیقه‌ای با خسروی داشتیم و ایشان نکاتی از داوری به ما گفتند که در لیگ قهرمانان آسیا رعایت می‌شود اما در لیگ ما کمتر رعایت می‌شود. ما باید بازیکنانمان را باهوش می‌کردیم؛ از نظر تمرینی، فنی و آنالیز حریف و داوری نکات را گفته‌ایم و هیچ چیزی را دست‌کم نگرفته‌ایم. احساسم این است که شرایط خوبی داریم. از جوانان هم خواسته‌ایم تا احساسات خود را کنترل کنند و به هدفشان فکر کنند تا موفق شویم.

منصوریان در مورد مهار ژاوی گفت: او کاپیتان بارسا بوده و در السد هم خیلی خوب بازی می‌کند. سعی و تلاشمان این است که کل تیم السد را مهار کنیم و با مهار کل السد، ژاوی هم مهار می‌شود. فردا یک آزمایش بزرگ برای جوانان ماست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pog5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اندیشه های تهاجمی منصوریان برای مقابله با السد