تاریخ انتشار: 1395/11/18 16:01
کد خبر: 231008

وقتی در روز بد تراکتور، همه بد بودند؛ نوک پیکان انتقادات از سرخپوشان تبریز به سمت بنگر

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی امروز از حضور در تمرینات تیمش منع شده که از وی به عنوان عامل اصلی شکست سرخپوشان تبریز برابر پرسپولیس تهران یاد می شود.
وقتی در روز بد تراکتور، همه بد بودند؛ نوک پیکان انتقادات از سرخپوشان تبریز به سمت بنگر

به گزارش فرتاک ورزشی، تراکتورسازی دیروز در ورزشگاه آزادی تهران شکست بدی را برابر پرسپولیس متحمل شد و موجب شد تا تیم برانکو با ۹ امتیاز فاصله جایگاه خود در صدر جدول را تحکیم ببخشد.

در بازی دیروز اما عوامل مختلفی در شکست تیم تراکتورسازی دخیل بودند که در تحلیل قبل از مسابقه دو تیم در خبرگزاری مهر از آنها به عنوان دغدغه های امیر قلعه نویی یاد کرده بودیم.

با این حال اکثر موارد قابل پیش بینی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در زمین مسابقه مشاهده شد و طی ان مواردی همچون نبود بازیکنانی مثل کیانی، شفیعی، عالیشاه، نوراللهی، بیگ زاده و آسیب دیدگی نفراتی همچون گودرزی و ایرانپوریان کاملا تیم تراکتورسازی را تبدیل به تیم بازنده میدان کرده بود.

از طرفی حکم بدموقع فیفا که صد البته در اثر بی تدبیری مسئولان مرتبط باشگاه تراکتورسازی رقم خورد، موجب فشار روانی به این تیم شد و با همه این تفاسیر شاید خوش بین ترین هوادار تراکتورسازی هم پیروزی تیمش را برابر تیم آماده پرسپولیس پیش بینی نمی کرد.

اکنون اما نوک پیکان انتقادات تراکتوری ها به سمت محسن بنگر مدافع باتجربه این تیم نشانه رفته اما باید گفت که دیروز از محمد رضا اخباری دروازه بان گرفته تا فرزاد حاتمی نوک خط حمله، هیچ یک از بازیکنان تراکتورسازی در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند و اینکه تنها یک نفر را مقصر شکست دیروز دانست، توجیه قابل قبولی نیست.

البته گفته می شود پس از اتمام بازی دیروز در رختکن تیم تراکتورسازی اتفاقاتی رخ داده که اصلی ترین دلیل منع حضور بنگر در تمرینات به شمار می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9okp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع تراکتور: جای خالی سروش هنوز رفع نشده است