تاریخ انتشار: 1395/11/18 21:20
کد خبر: 230934

فرکی:امیدوارم مهاجم جدید مشکل گلزنی‌مان را حل کند

سرمربی تیم سایپا گفت: در ۴۵۰ دقیقه فقط یک گل دریافت کردیم.
فرکی:امیدوارم مهاجم جدید مشکل گلزنی‌مان را حل کند

 حسین فرکی اظهار داشت: تیم ما از نظر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان تغییرات زیادی را انجام داده بود و طبیعی است که برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشیم و در 5 هفته اول خوب نتیجه گرفته بودیم اما در ادامه با وجود ارائه بازی نسبتاً خوب در نتیجه‌گیری موفق نبودیم و در گلزنی ضعف داشتیم.

وی افزود: در نیم فصل چند بازیکن گرفتیم و 3 برد متوالی هم آوردیم توانستیم جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم. البته ما برای بهتر شدن و حضور در رتبه‌های بالاتر جدول نیاز به زمان داریم تا تفکرات کادر فنی را به بازیکنان منتقل کنیم و از این لحظه سال خوبی را سپری کنیم.

سرمربی تیم سایپا  در مورد خریدهای خوب تیمش گفت: مشکل عمده ما در خط حمله است خط دفاعی‌مان را تثبیت کرده‌ایم و عملکرد خوبی داریم در نیم فصل دوم در 450 دقیقه فقط یک گل روی اشتباه خودمان دریافت کردیم. در خط حمله احساس می‌کنیم به یک مهاجم گلزن و تمام‌کننده نیاز داریم که اکنون یک بازیکن مونته‌نگرو را گرفته‌ایم که سابقه بازی در تیم اوساسونای اسپانیا و 3 سال بازی در تیم‌های کره جنوبی را دارد. این بازیکن سهمیه فیفا است امیدوارم او بتواند در گلزنی به ما کمک کند. ما در هفته‌های گذشته کمبود مهاجم گلزن داشتیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jggop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب سایپا اعلام شد