تاریخ انتشار: 1395/11/20 12:42
کد خبر: 230599

جملات کوتاه و بغض آلود عالیشاه و نوراللهی

احمد نوراللهی و امید عالیشاه بازی بزرگ سال را از دست دادند. آنها که نیم‌فصل اول امسال را در پرسپولیس توپ زدند، بعد از چند سال حضور در این باشگاه برای خدمت سربازی به تراکتور رفتند.
جملات کوتاه و بغض آلود عالیشاه و نوراللهی

به گزارش فرتاک ورزشی، عالیشاه که کاپیتان پرسپولیس محسوب می‌شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشت. عقد قرارداد غیرقانونی از سوی تراکتوری‌ها کار دو پرسپولیسی سابق را به جایی رساند که دیگر نمی‌توانند برای این تیم بازی کنند.

احمد و امید حالا باید فقط تمرین کنند و از پای تلویزیون بازی‌های تراکتور و حتی پرسپولیس را ببینند. قرار بود آنها در دیدار مقابل پرسپولیس حسابی تشویق شوند و هواداران برای آنها سنگ‌تمام بگذارند. اما حیف از بی‌تدبیری مدیران تراکتور.

حالا که شهر شلوغ شده هر کسی برای خودش یک سازی می‌زند. ملوان می‌خواهد آنها را سرباز نیروی دریایی کند و فجر شهید سپاسی به دنبال جذب این دو بازیکن به عنوان سرباز سپاه است.

عالیشاه و نوراللهی آن‌قدر این روزها از لحاظ روحی عصبی و به هم ریخته هستند که دل و دماغی برای حرف زدن ندارند به خصوص اینکه همبازی‌های سابق‌شان آنها را به تمسخر گرفته‌اند.

وقتی با نوراللهی و عالیشاه تماس گرفتیم حسابی پکر و ناراحت بودند. هر دوی آنها بعد از کلی درددل فقط چند جمله گفتند تا از قول‌شان بنویسیم که این پاسخ واکنشی بود به اتفاقات اخیر: «هر اتفاقی بیفتد فقط می‌گوییم خدا بزرگ است.»

احمد و امید در حالی‌که بغض گلوی‌شان را گرفته بود، یک جمله دیگر هم گفتند: «دنیا همین‌طور نمی‌ماند.»

نوراللهی و عالیشاه در حال حاضر در تهران هستند و قرار است طی جلسه‌ای که امروز با آجرلو دارند، درباره آینده‌شان تصمیم گرفته شود. سهل‌انگاری تراکتوری‌ها با آینده این دو جوان بازی کرده و حالا خودشان هم نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظارشان است.

هر چند که گفته می‌شود نه به فجر می‌روند، نه به ملوان. دو تیم‌ لیگ یکی که می‌توانند سرباز جذب کنند، می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. احمد و امید در حالی که با هم بودند گفتند: «فعلا صبر می‌کنیم تا ببینیم آینده چه می‌شود.»

به نظر می‌رسد سازمان نظام‌وظیفه باید فکری به حال آینده این دو سرباز فوتبالی بکنند. آن هم در شرایطی که عالیشاه و نوراللهی سابقه بازی در تیم‌ملی در رده‌های مختلف را دارند. عالیشاه در تیم‌های پایه و تیم‌ملی بزرگسالان سابقه‌ای 10 ساله دارد و نوراللهی هم که تابستان آینده خدمت سربازی‌اش تمام می‌شود، در تیم‌ملی امید و بزرگسالان بازی کرده است.

با تمام اتفاقاتی که این روزها پیرامون تراکتور و بازیکنانش رخ داده، به‌نظر می‌رسد تنها آجورلو می‌تواند با رایزنی این مشکلی را که خودش به‌وجود آورده، خودش هم برطرف کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ddra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهرها های سوخته پرسپولیسی