تاریخ انتشار: 1395/11/23 13:03
کد خبر: 230004

بیرانوند: برای قهرمان شدن بدنبال سه امتیاز دربی هستیم

علیرضا بیرانوند در آستانه دربی 84 در خصوص این بازی اظهار داشت: «دربی شرایط خاص خود را دارد. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم باید به دنبال سه امتیاز این بازی مهم باشیم. انشاءالله بتوانیم یک بازی خیلی خوب انجام دهیم و دل هواداران را شاد کنیم.»
بیرانوند: برای قهرمان شدن بدنبال سه امتیاز دربی هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌می شود که با توجه به آمادگی خوب پرسپولیس در دیدار‌های گذشته در دربی 84 با یک نتیجه خوب از سد حریف آبی‌پوش خود عبور کنید گفت: «هم ما و هم استقلالی‌ها برای برد در این بازی به میدان می‌رویم و البته کمی هم با احتیاط بازی خواهیم کرد چرا که می‌دانیم نتیجه این بازی تا چه اندازه برای هوادارانمان مهم است. اینکه ما با چند گل می‌توانیم پیروز شویم اهمیت چندانی ندارد مهم سه امتیاز بازی است. اگر در این بازی سه گل بزنیم اما 4 گل بخوریم سه گل ما بی نتیجه می‌شود و هیچ ثمری ندارد.»

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: «چند دهه از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال می‌گذرد و بعید است دوباره این اتفاق بیفتد. آن بازی یک بازی استثنایی بود و وقتی در تاریخ ثبت شد و ما حتی به دنیا هم نیامده بودیم. واقعیت این است هر سال تیم‌ها با نظم و تاکتیک بهتر به میدان می‌آیند و حریفان را آنالیز می‌کنند. ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم که مهم هم همین موضوع است.»

وی در ادامه در باره شانس پرسپولیس برای کسب جام قهرمانی لیگ برتر نیز گفت: «واقعا هنوز خیلی سخت است که در این باره صحبت کنیم. 10 بازی و 30 امتیاز مانده اگر بخواهیم قهرمان شویم باید در اکثر بازی‌ها با حداکثر امتیاز از میدان خارج شویم. تمام تلاش ما این است که این اتفاق شیرین بیفتد تا بتوانیم بعد از 10 سال به هواداران خود هدیه خوبی بدهیم.»

بیرانوند همچنین در باره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «در گروه خیلی سختی قرار داریم همانطور که قبلا گفتم فعلا تمام سعی و تلاش ما برای قهرمانی در لیگ ایران است هر وقت بازی‌های لیگ آسیا شروع شد بازی به بازی جلو می‌رویم و تمرکز خود را به آن بازی می‌دهیم. البته تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که اول از گروه خود صعود کنیم. همانطور که گفتم ابتدا هدف ما قهرمانی در ایران و سپس در باشگاه‌های آسیا است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e5bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


20 بازیکن السد برای سفر به تهران