تاریخ انتشار: 1395/11/25 13:21
کد خبر: 229505

تلاش باشگاه الهلال برای خنثی کردن تدبیر پرسپولیس در آسیا!

اقدام باشگاه پرسپولیس در گران کردن بلیت دیدار با تیم الهلال، در روزنامه های عربستانی بازتاب داشته است و مسئولان این تیم عربستانی برای حل این مشکل دست به دامن فدراسیون عمان شده اند.
تلاش باشگاه الهلال برای خنثی کردن تدبیر پرسپولیس در آسیا!

به گزارش فرتاک ورزشی، روزنامه مکه عربستان در خصوص دیدار پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا نوشت: « کاروان تیم الهلال برای بازی با پرسپولیس روز یکشنه هفته آینده با یک پرواز اختصاصی به مسقط عمان می رود تا اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا را انجام بدهد.

این مسابقه در ورزشگاه سلطان قابوس برگزار می شود. روز گذشته نواف بن محمد یکی از اعضای باشگاه هم بعد از یک دوره غیبت طولانی در تمرین الهلال حاضر شد. در همین راستا، مسئولان باشگاه پرسپولیس به منظور جلوگیری از حضور گسترده طرفداران تیم الهلال در ورزشگاه، قیمت بلیت های بازی را از ۱۰ ریال سعودی به ۵۰ ریال تنها برای سکوهای عادی، افزایش دادند. این در حالی است که قیمت بلیت برای نشستن در جایگاه ها به ۲ هزار ریال افزایش یافته است.

بر همین اساس، تیم الهلال اکنون منتظر است تا فدراسیون فوتبال عمان وارد عمل شده و با تهیه بلیت، زمینه حضور طرفداران الهلال در مسابقه را فراهم آورد.»

تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در اولین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه هفته آینده در عمان به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت و برگشت دو تیم در مسقط عمان برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5o8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارنظر جالب پیشکسوت پرسپولیس نسبت به رفیعی