تاریخ انتشار: 1395/11/28 23:49
کد خبر: 228613

استقلال در لیگ برتر رکوردشکنی می کند

شکست دادن ذوب آهن، پنجمین پیروزی متوالی استقلال در این فصل بود.
استقلال در لیگ برتر رکوردشکنی می کند

آنها در هفته های هجدهم تا بیست و دوم موفق به شکست دادن صنعت نفت در آبادان، پیکان در آزادی، ماشین سازی در تبریز، پرسپولیس در آزادی و ذوب آهن در اصفهان شدند. رکورد قبلی استقلال، 3 پیروزی پیاپی در این فصل بود که برابر ذوب آهن، سیاه جامگان و سایپا در هفته های هفتم، هشتم و نهم رقم خورده بود. پیش از این 3 بار استقلال موفق شده بود 5 بازی پیاپی را ببرد. در این 5 بازی، استقلال 14 گل زده و 4 بار هم دروازه اش باز شده است.

 

لیگ سیزدهم

تیم قلعه نویی از هفته هجدهم شروع به بردن کرد و این روند را تا هفته بیست و دوم ادامه داد تا اینکه به دربی و تساوی بدون گل رسید. در این بازه زمانی، استقلال موفق به شکست دادن فجر، صبا، داماش، راه آهن و استقلال خوزستان را شکست داد. البته در این 5 بازی، استقلال 6 گل زد ولی فقط یک گل خورد.

 

لیگ هشتم

استقلال از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم موفق به ثبت 5 برد متوالی شد. آنها در این بازه زمانی، موفق به شکست دادن مس، برق، صبا، استقلال اهواز و راه آهن شدند. تیم قلعه نویی در این 5 بازی 16 گل زد و 4 گل خورد ولی با تساوی در دربی موفق به ثبت برد متوالی ششم نشد.

 

لیگ چهارم

استقلال از هفته بیست و پنجم تا بیست و نهم در 5 بازی متوالی برنده شد. آنها در این بازه زمانی موفق به شکست دادن برق شیراز، پیکان، ملوان، شموشک و سایپا شدند اما در رقم زدن برد ششم موفق نبودند و با سپاهان به تساوی 2 بر 2 رسیدند. در آن 5 برد پیاپی، استقلال 12 گل زد و 6 گل خورد.

 

نمونه تاریخی 6 برد متوالی

در تاریخ لیگ برتر استقلال هرگز موفق نشده 6 هفته پیاپی برنده شود. آنها اما یک بار 6 بازی متوالی را بردند ولی نه در هفته های پیاپی. استقلال 6 بازی پیاپی را در اولین دوره لیگ برتر با منصورخان پورحیدری برد ولی بازی هفته هشتم را بعد از بازی هفته نهم انجام داد. آنها بدین ترتیب بازیهای هفته هشتم، دهم، یازدهم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم را از فولاد، سپاهان، ابومسلم، پیکان، ملوان و برق شیراز بردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ml7wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تمرین سبک آبی‌ها برای جدال با ذوب