تاریخ انتشار: 1395/12/01 13:30
کد خبر: 228105

هفته رویایی جوان اول استقلال

یک هفته رویایی برای فرشید اسماعیلی سپری شد.
هفته رویایی جوان اول استقلال

 بازیکنی که منصوریان چندان تمایلی به بازی دادنش نداشت، یک تنه استقلال را از قعر دره به اوج قله دربی رساند با یک گل و یک پاس گل و با تکرار همین نمایش برابر ذوب آهن در فولادشهر، یک 3 امتیاز شیرین دیگر به حساب استقلال ریخت.

اسماعیلی در ابتدای لیگ پانزدهم به توصیه مجید صالح جذب شد و تا این هفته 3 گل برای استقلال زده است. این گلها اما چند شباهت جالب با هم دارند. اول اینکه وارد دروازه تیمهای بزرگ و همیشه حاضر در تاریخ لیگ برتر می شود یعنی سپاهان، پرسپولیس و ذوب آهن. دوم اینکه قبل از دقیقه 25 و خیلی زود زده می شوند. سوم اینکه گلهای اول استقلال هستند. چهارم اینکه گلهای طلسم شکن هستند و استقلال را به بردن رقبایی می رساند که سالها طعم شکست را برابر آبی ها نچشیده بودند. پنجم اینکه استقلال را به سمت یک برد پرگل سوق می دهند. ششم اینکه جز گلهای زیبا طبقه بندی می شوند.

 

سپاهان/ دقیقه 6

اولین گل اسماعیلی با پیراهن استقلال وارد دروازه سپاهان شد. او دفع ناقص گردان را با یک ضربه چیپ مانند تبدیل به گل اول استقلال کرد. این گل دقیقه 6 به ثمر رسید.

پرسپولیس/ دقیقه 18

این بار هم گل اسماعیلی روی دفع ناقص بازیکن حریف زده شد. محمد انصاری زیر پرس برزای، توپ را به پشت محوطه جریمه فرستاد و اسماعیلی بعد از یک کنترل خوب با ضربه ای دیدنی دروازه بیرانوند را در دقیقه 18 باز کرد.

ذوب آهن/ دقیقه 23

سومین گل اسماعیلی با پیراهن استقلال، اولین گل او بود که پاسور داشت. ارسال حیدری از راست را اسماعیلی با یک حرکت سریع از پشت محوطه جریمه ذوب آهن، جلوتر از مدافعان این تیم قطع کرد و گل اول استقلال را زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5r6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال باید مراقب ضد حمله های نفت باشد

خبری که دل منصوریان را شاد کرد
همه مصدومان استقلال به بازی تراکتور می رسند

منصوریان و قلعه نوعی با توپ پر وارد می شوند
آن ها همه بازیکنانشان را برای روز جمعه میخواهند