تاریخ انتشار: 1395/12/01 13:32
کد خبر: 228104

سرمربی پرسپولیس بالاتر از ستاره هایش

پرسپولیسی که در این فصل به نظر در خط دفاع گزینه های زیادی برای جانشینی سیدجلال حسینی ندارد، ولی باز هم بدون او پیروز می شود.
سرمربی پرسپولیس بالاتر از ستاره هایش

برانکو نشان داده هیچ یک از بازیکنان نمی توانند تاثیری در روند نتیجه گیری تیمش داشته باشند. از بیرانوند و سیدجلال حسینی تا طارمی و وحید امیری. همه بازیکنانش حداقل برای یک بار، مسابقات این فصل پرسپولیس را از دست دادند. ولی قطار پرسپولیس بدون توقف در حرکت است.

اگر بیرانوند، ماهینی، حسینی، انصاری، ربیع خواه، کامیابی نیا، مسلمان، رضاییان، عالیشاه، احمدزاده، امیری، طارمی را دوازده بازیکن اصلی این تیم در نیم فصل نخست بدانیم و برای نیم فصل دوم با کنار گذاشتن عالیشاه از لیست و اضافه کردن رفیعی،محرمی به این مجموعه را بازیکنان اصلی پرسپولیس بدانیم؛ شاکله اصلی تیم را تشکیل دادهایم. حالا در جدول زیر، نتایج پرسپولیس در روز غیبت هر یک از این بازیکنان را مرور می کنیم. نتایجی که نشان میدهد پرسپولیس به یک نفر وابسته است؛ برانکو ایوانکوویچ.

غایبین پرسپولیس برای بازیکنانی در نظر گرفته شده که یا کلا در لیست آن مسابقه پرسپولیس حضور نداشتند؛ یا از ابتدا در بازی نبودند، یا کمتر از یک نیمه به میدان رفتند.

photo_2017-02-19_00-33-55


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39exwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در این پرسپولیس همه ستاره اند؛ بازیکن، مربی، هیئت مدیره/ دلایلی که نشان میدهد چرا پرسپولیس در لیگ ایران متمایز است