تاریخ انتشار: 1395/12/01 13:36
کد خبر: 228102

آقای برانکو! شنیده‌ام قرار است 8 امتیاز از پرسپولیس کم شود

هادی محمدی درباره لغو دیدار تیمش برابر سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: ما یک تعطیلی کوچک داشتیم که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم اما متاسفانه با لغو این بازی تعطیلی ما نیز خراب شد و برف تیم ما را بهم ریخت. بعد هم که پروازها لغو شد و در مشهد ماندگار شدیم. البته ای کاش این بازی را به جای جمعه آینده بعد از بازی فولاد می انداختند به هرحال تصمیم این بوده است.
آقای برانکو! شنیده‌ام قرار است 8 امتیاز از پرسپولیس کم شود

به گزارش فرتاک ورزشی، وی افزود: از یک چیز تعجب می کنم که چرا در شهر مشهد به این بزرگی یک کاور روی زمین نکشیدند مگر زمین کشاورزی بود. دو کاوریکی جلوی دروازه سمت راست و دیگری مقابل دروازه سمت چپ کشیده بودند و وسط زمین هیچ چیزی وجود نداشت. اولین بار بود که این مساله را می دیدم. ما در شهر تبریز حتی روی زمین تمرین مان کاور می کشیم. به هرحال این مساله برای ما علامت سوال است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهای رقیب اصلی تراکتورسازی یعنی پرسپولیس تعقیب می کند گفت: بله نگاه می کنم. فعلا که برای تیم ما از زمین و آسمان می بارد و خوش به حال پرسپولیس است. پنالتی ها و خطاهایی که نه یک هفته، دو هفته بلکه چندین هفته برای آنها تکرار شده کاملا فضا را به نفع شان کرده است.

مدافع میانی تراکتورسازی درباره پنالتی بارسلونایی پرسپولیسی ها خاطرنشان کرد: به نظر من آن پنالتی خطا بود. آقای طارمی خیلی زودتر از ضربه وارد منطقه شد. اصلا به نظر من چه کاری بود خود طارمی پنالتی را می زد. شما دیدید که در بازی با ماشین سازی دروازه بان حریف چقدر جلو آمد اما داور پنالتی را تکرار نکرد. اما در بازی با پرسپولیس به گواه همه کارشناسان پنالتی باید تکرار می شد برای این است که می گویم خوش به حال پرسپولیس شده است.

وی درباره صحبت های برانکو که گفته است 8 امتیاز از تراکتورسازی کم شده است گفت: ما هم شنیده ایم که 8 امتیاز از پرسپولیس  کم می شود البته نمی دانیم این مسایل از  کجا مطرح می شود. وظیفه ما به عنوان بازیکن این است که تلاش کنیم و برنده شویم و دل هواداران شاد شود بقیه مشکلات هم مدیریت باشگاه حل خواهد کرد.

محمدی در پایان درباره مشکلات مالی بازیکنان تراکتورسازی و عدم دریافت مطالباتشان گفت: بنده که سرباز هستم و در واقع بحث مالی ندارم همان ماهی 150هزار تومان حقوق سربازی ام است که گذاشته ام جمع شود و یکجا دریافت کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bxlg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمالوند: دلخوری از خلعتبری ندارم