تاریخ انتشار: 1395/12/01 14:12
کد خبر: 228090

تغییر منصوریان در ترکیب آبی پوشان

منصوریان در نظر دارد در دیدار تیمش برابر الاهلی تا حدودی ضریب تجربه را در ترکیب اولیه تیمش بالا ببرد.
تغییر منصوریان در ترکیب آبی پوشان

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با بازی این تیم مقابل الاهلی آغاز می شود. دیداری که فردا ساعت ۱۹:۱۰ به وقت تهران انجام می شود. در این دیدار احتمال این که علیرضا منصوریان دست به برخی تغییرات در آخرین ترکیب تیمش بزند زیاد است. از جمله این که یکبار دیگر زوج برزیلی در قلب دفاعی این تیم شکل خواهد گرفت.

علیرغم این که در آخرین دیدار آبی پوشان سید مجید حسینی و لئوناردو پادوانی تشکیل دهنده زوج قلب خط دفاعی آبی پوشان بودند، اما احتمال این که در این دیدار بار دیگر زوج متشکل از پادوانی و رابسون جانواریو در قلب خط دفاعی استقلال شکل بگیرد بسیار زیاد است.

ضمن این که حضور سید مهدی رحمتی به جای سید حسین حسینی درون دروازه آبی پوشان نیز کاملا محتمل و قابل پیش بینی است. البته از احتمال جایگیزینی وریا غفوری به جای خسرو حیدری در پست دفاع راست استقلال هم نمی‌توان به راحتی گذشت. 

خسرو حیدری در آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر یکی از بهترین بازی های ماه‌های اخیر خود را انجام داد و با ارسال یک پاس گل و نجات دادن آبی پوشان از یک گل حتمی چهره موثر و موفقی داشت اما با این وجود احتمال این که در مقابل الاهلی جای خود را در ترکیب ثابت به وریا غفوری بدهد زیاد است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrjxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند: برای قهرمان شدن بدنبال سه امتیاز دربی هستیم