تاریخ انتشار: 1395/12/02 20:09
کد خبر: 227777

پورموسوی: الفتح مقابل اراده ما شکست خورد/ با دعای مردم گام اول را محکم برداشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پیروزی برابر الفتح گفت: الفتح در مقابل اراده و فعل خواستن بازیکنان استقلال خوزستان شکست را پذیرا شد.
پورموسوی: الفتح مقابل اراده ما شکست خورد/ با دعای مردم گام اول را محکم برداشتیم

 سید اکبر پورموسوی بعد از کسب نخستین پیروزی استقلال خوزستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که مقابل الفتح عربستان رقم خورد، اظهار داشت: این پیروزی بزرگ را که باعث غرور ملی شده است، به همه ملت بزرگ و شریف ایران به خصوص مردم خوزستان مظلوم و کارگران شرکت ملی صنعتی فولاد ایران تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که با دعای خیر مردم و هواداران عزیزمان توانستیم اولین گام را محکم برداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص عملکرد این تیم در دیدار مقابل الفتح عنوان کرد: دیدار با الفتح با توجه به کمبود بازی‌های بین‌المللی بازیکنان استقلال خوزستان دیداری بسیار سخت و دشواری بود اما با همه این تفاسیر از بازیکنان، کادرفنی، گروه پزشکی و تدارکات تشکر می‌کنم.

پورموسوی در خصوص تیم الفتح تصریح کرد: الفتح تیم بسیار خوبی بود و از تجربه بین‌المللی بیشتری نسبت به تیم ما برخوردار بود. این تیم به دلیل حضور در چند دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم باتجربه‌ای بود اما در مقابل اراده و فعل خواستن بازیکنان استقلال خوزستان شکست را پذیرا شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید در دیدارهای آینده بیشتر تلاش کنیم و نقاط ضعف‌مان  را برطرف کنیم و اگر توانستیم شرایط‌مان بهتر از این دیدار باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a598k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شادی‌ تیم استقلال پس از پیروزی مقابل الفتح +عکس