تاریخ انتشار: 1395/12/02 23:32
کد خبر: 227731

کاسبی پرسپولیس در مسقط

کاسبی پرسپولیس در مسقط

گر چه پرسپولیس فردا در ورزشگاه سلطان قابوس عمان میزبان تیم الهلال عربستان است، اما اگر دیدید این تیم در این بازی به اصطلاح خانگی غریبه‌تر از مهمان خود بود، زیاد تعجب نکنید.

 

گنجایش ورزشگاه سلطان قابوس 34 هزار نفر است که طبق قانون AFC فقط 8 درصد آن باید در اختیار تیم مهمان قرار گیرد. این یعنی الهلالی‌ها در بهترین حالت ممکن می‌توانند 30000 صندلی ورزشگاه را در اختیار خود بگیرند. اما طبق آخرین اخبار رسیده از عمان تا به این لحظه نزدیک به 13 هزار بلیت به تیم الهلال فروخته شده است تا بیش از یک سوم ورزشگاه به رنگ آبی و سفید تیم حریف دربیاید.

ظاهرا یک سرمایه‌گذار عمانی بلیت‌های بازی الهلال با پرسپولیس را یکجا خریده است تا هواداران تیم عربستانی مشکلی برای حضور در ورزشگاه نداشته باشند. این خبری بود که روزنامه الریاضیه عربستان آن را تائید کرد و از قول منابع آگاه نوشت باشگاه پرسپولیس که میزبان این بازی است هر کدام از این بلیت‌ها را با قیمت 200 ریال عربستان (200 هزار تومان) به سرمایه‌گذار عمانی فروخته است.

فروش بلیت به این قیمت درحالی است که ایرانی‌های مقیم عمان یا هوادارانی که از ایران برای تماشای این بازی به عمان می‌روند فقط با قیمت ده هزار تومان می‌توانند بلیت این بازی را تهیه کنند. فروش 20 برابری بلیت این بازی به سرمایه‌گذار عمانی، شاید سودی بالغ بر 200 میلیون تومان نصیب باشگاه پرسپولیس کند و هزینه‌های این تیم را در سفر به عمان جبران کند، اما این اقدام می‌تواند به قیمت نتیجه بازی تمام شود، چراکه الهلال در حضور 13 هزار تماشاگر خودی به مصاف پرسپولیس می‌رود و می‌تواند از جو ورزشگاه به نفع خودش بهره‌مند شود.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، مدیریت باشگاه پرسپولیس باید پاسخگوی این قضیه باشد. روز گذشته علی‌اکبر طاهری در واکنش به ادعای روزنامه‌های عربستانی مبنی بر فروش بلیت از سوی باشگاه پرسپولیس به یک شیخ عمانی گفت: این خبر کذب است. چرا باید چنین کاری را کنیم؟ ما در عمان کارهای اجرایی فروش بلیت را به یک ایرانی دادیم تا بلیت‌ها را به ایرانیان مقیم این کشور بفروشد. آن فرد هم ایرانی است و ما هم قرار نیست که 250 میلیون تومان بگیریم.

با این حال باید تا لحظه شروع مسابقه منتظر ماند. سکوهای ورزشگاه و جو حاکم بر ورزشگاه مشخص می‌کند این خبر کذب بوده یا واقعیت داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8dzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حمله سایبری الهلالی ها به توییتر پرسپولیس/ عکس