تاریخ انتشار: 1395/12/03 00:12
کد خبر: 227721

منصوریان: روی جوانی گل خوردیم/ با 100 هزار نفر انتقام میگیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: الاهلی بازی بهتری انجام داد و ما کم‌تجربه‌تر از همیشه بودیم و تنبیه شدیم.
منصوریان: روی جوانی گل خوردیم/ با 100 هزار نفر انتقام میگیریم

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی اظهار داشت: به تیم فوتبال الاهلی تبریک می‌گویم و معتقدم که دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول الاهلی بازی بهتری انجام داد و کاملاً آنها را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از کجا می‌خواهد به ما لطمه بزند.

وی افزود: تیم جوان ما باید مقداری بهتر کار می‌کرد و حرفه‌ای‌تر و ما هر دو گل را روی جوانی تیم‌مان خوردیم. امشب استقلال کم‌تجربه‌تر از همیشه بازی کرد و به نظرم باید بیشتر در زمین فعالیت می‌کردیم و حرفه‌ای‌تر رفتار می‌کردیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که تیم شما با تیم سابق‌تان، نفت متفاوت است، گفت: تیم استقلال نسبت به نفت متفاوت است و ما نزدیک به ۳۰ میلیون هوادار داریم. بعد از گل مساوی می‌توانستیم به گل دوم برسیم و قطعاً شرایط با زدن گل دوم فرق می‌کرد، اما بعد از بازی باید اول به تیم حریف تبریک بگوییم و سپس به نتیجه احترام بگذاریم. ما بیش از ۱۰۰ هزار نفر در ایران جمعیت داریم و می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم. فوتبال همیشه همین حالت است و به همین علت زیبا است که اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم، تنبیه می‌شویم و بازی را واگذار می‌کنیم.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر فشردگی مسابقات گفت: با توجه به اینکه ما در یک بازی سخت در دربی پایتخت به میدان رفتیم و قبل از آنهم به مصاف السد رفته بودیم و قبل از این بازی مهم هم در فاصله ۴ روز بازی کردیم، سعی کردیم تا با جابجایی ترکیب، کار را پیش ببریم. فکر می‌کنم تیم ما نیاز به یک ریکاوری دارد و هم به نفرات جدیدی نیاز دارد که با بازپروری مناسب به شرایط ایده‌آل برسیم. همه چیز به بازی با التعاون برمی‌گردد که اگر ۳ امتیاز را بگیریم، شانس اول صعود خواهیم بود.

به گزارش فارس، سرمربی تیم استقلال در ادامه نشست خبری تأکید کرد: اعضای الاهلی نسبت به سال قبل تغییری نکردند و مربی الاهلی ساختار خودش را دارد و من تفاوت آن‌چنانی را نسبت به سال قبل ندیدم و آنها روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کنند و پارسال هم روی یک ضربه ایستگاهی باختیم.

وی در خصوص شانس صعود گفت: با توجه به ۳ امتیاز اولی که این تیم گرفته، ما هم نیم‌نگاهی به شرایط این تیم می‌کنیم و من می‌توانم بگویم مهم‌ترین بازی ما بازی با التعاون است و بعد از آن باید ببینیم چه اتفاقی برای الاهلی می‌افتد و چه اتفاقی برای استقلال.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvngp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم زهردار الاهلی و خاطره بد منصوریان