تاریخ انتشار: 1395/12/03 12:02
کد خبر: 227680

شوخی جالب محسن مسلمان با کریم باقری

شوخی جالب محسن مسلمان با کریم باقری

تولد 43 سالگی کریم باقری چهره محبوب تیم پرسپولیس در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرد و تقریبا تمام بازیکنان سال‌های اخیر پرسپولیس و همبازیان قدیمی‌تر او به باقری تبریک گفتند تا مشخص شود شماره 6 چقدر محبوب است. از طرفی یکشنبه شب مراسم تولد کریم باقری مربی پرسپولیس در محل اردوی این تیم برگزار شد که البته مثل تمام جشن‌های برپا شده در اردوی تیم مختصر و خودمانی بود. در این مراسم کیک بزرگ و سرخ‌رنگی تهیه شده بود که روی آن عدد 6 خودنمایی می‌کرد و البته 6 ستاره روی آن درج شده بود که نشان دهنده شماره محبوب کاپیتان محبوب اسبق سرخ‌ها بود.
در حاشیه این مراسم غیر از اینکه هیچ بازیکنی جرات نکرد تا کیک تولد را به صورت باقری بزند اعضای تیم در کنار مربی شان عکس یادگاری گرفتند و به او تبریک گفتند. برخی از پرسپولیسی‌ها از جمله محمود خوردبین، ایگور پانادیچ، محمد انصاری، سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا مقابل دوربین حامی مالی باشگاه تولد اسطوره باشگاه شان را تبریک گفتند.
در این بین جدا از اینکه پانادیچ به زبان انگلیسی و فارسی تولد باقری را تبریک گفت، تبریک مسلمان و احمدزاده هم کاملا ویژه بود. مسلمان حرف‌هایش را با یک شوخی شروع کرد و گفت: «آقا کریم تولد 200 سالگی‌ات مبارک!» البته هافبک پرسپولیس جدا از شوخی تبریک ویژه‌ای به مربی‌اش گفت و سپس نوبت به فرشاد احمدزاده رسید تا او هم به زبان آذری تولد مربی‌اش را تبریک بگوید. گفتنی است سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان، روشنایی سرپرست این تیم و مدیر رسانه‌ای استقلال خوزستان هم در این جشن حضور داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9e89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک لشکر بازیکن آسیا دیده در پرسپولیس