تاریخ انتشار: 1395/12/03 22:45
کد خبر: 227540

معادله دومجهولی برانکو

دفاع راست پرسپولیس بازیکنی با توانایی تکنیکی قابل توجه است که به عنوان مثال می‌تواند در مصاف‌های یک در برابر یک، یار مستقیم‌اش را از پیش رو بردارد.
معادله دومجهولی برانکو

صادق محرمی یکی از جوانان پرسپولیس بود که ابتدای فصل توسط برانکو جذب شد. او مدت‌ها روی نیمکت نشست و به بازی گرفته نشد، اما نهایتا در نیم‌فصل دوم مزد بردباری‌اش را گرفت و توانست در بسیاری از مسابقات پرسپولیس به میدان برود.

 

شاید چند ماه پیش هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد محرمی در دربی تهران 90 دقیقه برای پرسپولیس به میدان برود، اما این اتفاق رخ داد. از قضا او در مسابقه با استقلال جزو خوب‌های پرسپولیس بود.

 

اما در بازی اخیر با سپاهان شرایط طور دیگری رقم خورد. محرمی در این مسابقه بارها جا ماند و از سمت راست پرسپولیس به سپاهانی‌ها امکان نفوذ داد. به ویژه بعد از پی بردن کادرفنی حریف به این مساله و حضور پاپی در زمین، مشکلات سمت راست خط دفاعی سرخپوشان بیشتر هم شد.

 

سر گلی هم که پرسپولیس خورد، آشکارا رد پای محرمی دیده می‌شود. او یک نفوذ ناموفق و پاس اشتباه داشت که همین توپ روی ضدحمله برای سپاهان منجر به پنالتی شد و حتی می‌توانست اخراج محمد انصاری را هم در پی داشته باشد.

 

واضح است که محرمی توانایی‌های زیادی دارد و می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد، اما شاید پست فعلی او در پرسپولیس آنقدرها برای این بازیکن مناسب نیست.

 

محرمی فصل گذشته در ملوان به عنوان هافبک راست توپ می‌زد. او اصولا بازیکنی با توانایی تکنیکی قابل توجه است که به عنوان مثال می‌تواند در مصاف‌های یک در برابر یک، یار مستقیم‌اش را از پیش رو بردارد. با این ویژگی‌ها شاید بهتر باشد محرمی در پرسپولیس هم یک خط جلوتر برود و هافبک راست باشد.

 

به این ترتیب رامین رضاییان هم می‌تواند به پست اصلی‌اش یعنی دفاع راست برگردد. برخلاف محرمی که بازیکن فضاهای کوچک است، رضاییان مهارت زیادی در استارت‌های بلند و سرعتی دارد.

 

با این شرایط برای او مطلوب‌تر است که در سمت راست خط دفاعی به میدان برود و از پشت به حملات پرسپولیسی‌ها اضافه شود. شاید این تغییر، دوباره بتواند سمت راست پرسپولیس را برای این تیم امن و برای رقبا خطرناک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poerl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو ترکیب پرسپولیس را شخم زد