تاریخ انتشار: 1395/12/10 12:13
کد خبر: 226211

استقلالی ها با چاقو به جان پرسپولیسی دو آتیشه افتادند

مهاجم نساجی و آقای گل لیگ‌ در دیدار با استقلال اهواز با تهدید به مرگ هواداران اهوازی روبه‌رو شد.
استقلالی ها با چاقو به جان پرسپولیسی دو آتیشه افتادند
محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی و بازیکن سابق پرسپولیس در رویارویی با اهوازی‌ها با پیراهن سرخ نساجی به زمین رفت که همین امر منجر شد از سوی هواداران خوزستانی از ابتدای مسابقه تا دقایق پایانی با توهین مواجه شود.

 

او درباره توهین‌های هواداران آبی‌ خوزستانی اظهار داشت: «نمی‌دانم به چه دلیل هواداران استقلال از دقیقه یک تا ۹۰ توهین‌های بد به خانواده‌ام کردند؟ شاید به دلیل پرسپولیسی بودنم! اما این بازی‌های لیگ یک است و بازی استقلال و پرسپولیس نبود که آنها اینطور رفتار کردند.»

 

وی در ادامه در خصوص تهدید به مرگش در پایان بازی گفت: «با پایان بازی و رفتن به سمت رختکن یکی، دو تا از هواداران با چاقو به سمت من آمدند و تهدیدم کردند که به کمک هم‌تیمی‌هایم از دست آنها نجات پیدا کردم و به رختکن رفتم. پس از آن نزدیک به یکی، دو ساعت در رختکن حبس شدیم تا امنیت ایجاد شود و سوار اتوبوس شویم به سمت فرودگاه برویم که در زمان استقرارمان در اتوبوس باز هم هواداران استقلالی ما را با سنگ همراهی‌ کردند و خدا را شکر جان سالم به در بردیم.»

 

عباس‌زاده در پایان افزود: «به پرسپولیسی بودنم افتخار می‌کنم و حتی اگر با اسلحه هم تهدید شوم باز هم طرفدار پرسپولیس و نساجی خواهم ماند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj798

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیل انتقادات به سرخابی ها در آستانه دربی