تاریخ انتشار: 1395/12/10 16:25
کد خبر: 226119

تماشاگران آبادان برای پرسپولیس محروم شدند؟

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بار دیگر هواداران صنعت‌نفت آبادان را از حضور در ورزشگاه محروم کرد.
تماشاگران آبادان برای پرسپولیس محروم شدند؟

به گزارش فرتاک ورزشی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که پیش از این هواداران صنعت‌نفت آبادان را به‌دلیل شعار دادن علیه حسن هوری دروازه بان سابق این تیم از حضور در یک بازی رسمی برابر نفت تهران محروم کرده بود، این بار تماشاگران آبادانی را به‌دلیل شعار دادن علیه داور بازی با پدیده و فیروز کریمی سرمربی تیم خودی، از حضور در دو بازی رسمی محروم کرد.

آرای کمیته انضباطی علیه تماشاگران صنعت‌نفت به‌دلیل شعار علیه بازیکن یا مربی تیم خودی، سخت‌گیرانه‌ترین آرای ممکن بوده است. طی سال‌های اخیر بارها و بارها در ورزشگاه‌های مختلف، نمونه‌های مشابهی از سردادن شعار علیه مدیران، مربیان یا بازیکنان تیم خودی اتفاق افتاده است، اما کمیته انضباطی به ندرت اقدام به محرومیت تماشاگران تیم‌ها به‌دلیل اعتراض به عوامل تیم خودی کرده است.

صدور دو محرومیت متوالی علیه تماشاگران صنعت‌نفت آن‌هم به فاصله فقط چند هفته، جای شک و تردید فراوان را درخصوص عادلانه بودن قضاوت اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باقی می‌گذارد. 

صنعت‌نفت تیمی است که طبق آمار رسمی اعلام شده، بیشترین ضرر را در لیگ شانزدهم از ناحیه داوری مسابقات داشته است. این تیم حالا در کنار ضرر و زیان ناشی از قضاوت‌ داوران بازی‌ها، باید از حضور هواداران خونگرمش که نقطه قوت این تیم هستند، محروم باشد.

نکته عجیب اینست که مدیریت باشگاه صنعت‌نفت که همانند کادر فنی این تیم مورد اعتراض تماشاگران واقع شده، کوچک‌ترین اظهارنظری درخصوص آرای غیرمنصفانه‌ی کمیته انضباطی یا قضاوت‌های ضعیف داوران در بازی‌های تیم نفت آبادان نداشته‌اند و با سکوت‌شان به ادامه‌ی این شرایط ناعادلانه کمک کرده‌اند.

صنعت‌نفت دیدارهای مهم و سرنوشت‌سازی را برای ماندن در لیگ برتر پیش رو خواهد داشت و محروم کردن هواداران این تیم از حضور در مسابقات خانگی به بهانه توهین به عوامل تیم خودی، می‌تواند ضربه بزرگی بر پیکره تیم زردپوش آبادان باشد. صنعت‌نفت دوهفته پس از دیدار با پیکان باید از پرسپولیس میزبانی کند؛ مسابقه‌ای که هم در ماندن زردپوشان در لیگ تأثیر خواهد داشت، هم در قهرمانی پرسپولیس.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwg96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک احتمال جدی؛ جشن قهرمانی پرسپولیس در عید نوروز و در برزیل ایران