تاریخ انتشار: 1395/12/11 11:56
کد خبر: 225966

با توجه به نتایج نه چندان مطلوب بیرانوند در لیگ برتر/جانشین بیرانوند در تیم ملی؟؟

در روزهایی که ملی‌ پوشان تیم فوتبال پرسپولیس مورد غضب کی روش قرار گرفته‌اند، گمانه‌ زنی‌ ها در خصوص دروازه‌ بان شماره یک تیم ملی ادامه دارد.
با توجه به نتایج نه چندان مطلوب بیرانوند در لیگ برتر/جانشین بیرانوند در تیم ملی؟؟

در روزهایی که ملی‌ پوشان تیم فوتبال پرسپولیس مورد غضب کی روش قرار گرفته‌اند، گمانه‌ زنی‌ ها در خصوص دروازه‌ بان شماره یک تیم ملی ادامه دارد.

بعد از اینکه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس مورد غضب سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفتند، حرف و حدیث‌ های زیادی در خصوص ترکیب اصلی تیم ملی مطرح شد.

هر چند شایعاتی مبنی بر دعوت ملی‌ پوشان پرسپولیس به تیم ملی شنیده می‌شود اما ظاهراً کارلوس کی‌ روش روی حرف خودش ایستاده است. در صورت عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیسی، جاهای خالی زیادی در تیم ملی دیده خواهد شد.

یکی از این پست‌ های حساس، دروازه‌بانی است؛ علیرضا بیرانوند در دیدارهای اخیر تیم ملی انتخاب شماره یک کارلوس کی‌روش بوده است. دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی هم دیگر بازیکنانی بوده‌اند که شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرده‌اند.

محمد رشید مظاهری، دروازه‌ بان تیم فوتبال ذوب‌ آهن علیرغم نتایج نه چندان مطلوب تیمش  در لیگ برتر، «سیو»های خوبی داشته است. از سوی دیگر، مظاهری در دیدار هفته اول تیمش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات، عملکرد قابل قبولی داشت و مانع از شکست تیمش در این دیدار شد.

محمدرضا اخباری، دیگر گزینه مورد نظر کی‌ روش است که در لیگ برتر شانزدهم بر خلاف فصل گذشته عملکرد چندان جالبی نداشته است اما کماکان یکی از دروازه‌بانان خوب حساب می‌آید.

سوشا مکانی، دروازه‌بانی است که در لیگ برتر نروژ بازی می‌کند. فصل جدید لیگ کشور نروژ آغاز نشده و شاید عدم حضور این بازیکن در بازی‌های رسمی، کمی کار را  برای کی‌روش و دن گاسپار برای سپردن دروازه تیم ملی به این دروازه‌بان سخت کرده است.

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان سابق ماریتیمو پرتغال بود که در حال حاضر تیمی ندارد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. وی کم کم جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد و شماره یک را به بیرانوند واگذار کرد.

سید حسین حسینی، دروازه‌بان جوان استقلال که در هفته‌هایی که سید مهدی رحمتی محروم بود یا مورد غضب علیرضا منصوریان قرار داشت، توانست نمایش قابل توجهی از خود در لیگ برتر به نمایش بگذارد.

حال مسئله اصلی این است که مظاهری یا اخباری، کدام یک می‌توانند جایگزین بیرانوند در تیم ملی شوند. با توجه به حضور مظاهری در لیگ قهرمانان آسیا و سابقه بازی در تیم ملی به نظر می‌رسد شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی در صورت عدم دعوت از بیرانوند داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrgqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش جانشین بیرانوند را مشخص کرد