تاریخ انتشار: 1395/12/11 18:53
کد خبر: 225843

قاضی به دنبال جبران برابر پرسپولیس(عکس)

مهاجم گلزن نفت تهران با آمادگی بالایی که نسبت به تمام فصول اخیر دارد امیدوار به گلزنی برابر تیم سابقش است.
قاضی به دنبال جبران برابر پرسپولیس(عکس)

محمد قاضی امسال نیز مثل فصل قبل برای تیم علی دایی به میدان رفت اما توانسته بهترین عملکردش در تاریخ لیگ برتر را با زدن 9 گل در لیگ و 3 گل در جام حذفی، گرفتن یک پنالتی و دادن دو پاس گل داشته باشد تا ارزشمندترین بازیکن نفت تهران محسوب شود.


این مهاجم بلند قامت با آماده بودن‌اش در این فصل موجب نتیجه‌گیری نفت تهران هم شده است، طوری که تیم علی دایی اکنون در رده پنجم جدول جای گرفته و امیدوار به کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ برتر دارد و از طرف دیگر در جام حذفی نیز به فینال رسیده است.


قاضی در سه مسابقه ابتدایی دور برگشت برابر استقلال تهران، سپاهان و پدیده به دلیل مصدومیت حضور نداشت که نفت از این دیدارها تنها یک امتیاز گرفت اما با بازگشت این مهاجم گلزن روند رو به رشد تیم علی دایی دوباره آغاز شد و آنها با بردی که هفته بیست و دوم با یک گل و یک پاس گل قاضی به دست آوردند، توانستند به جمع پنج تیم بالای جدول برگردند.


در دور رفت قاضی با وجود حضور کامل در زمین موفق نشد روی دروازه پرسپولیس خطرساز شود اما امیدوار است حالا با آمادگی بالاتری که در بازی‌ها و تمرینات‌شان پیدا کرده همانند لیگ پانزدهم یک بار به تیم پیشین گلزنی کند و در دیدار پیش روی‌شان بدرخشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwgqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهباززاده مشکلی برای بازی با پرسپولیس ندارد