تاریخ انتشار: 1395/12/11 20:10
کد خبر: 225826

پیشنهاد اروپایی را رد کردم و در استقلال ماندم/ خبر رسیده که منصوریان قصد تنبیه مرا دارد

هافبک جوان استقلال بعد مدت ها نیمکت نشینی در بازی با التعاون به ترکیب تیمش برگشت و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و نمایش درخشانی در ترکیب اصلی داشت.
پیشنهاد اروپایی را رد کردم و در استقلال ماندم/ خبر رسیده که منصوریان قصد تنبیه مرا دارد

محسن کریمی در مورد نیمکت نشینی اش، پیروزی های پشت سرهم و گلش به التعاون صحبت های جالبی کرد که در ادامه آن را می خوانید:

 

چرا در ترکیب استقلال بازی نمی کنی؟

 

چه بگویم. واقعا خودم هم نمی دانم و این نظر علی آقا بوده است. من در تمرینات کاملا آماده بودم و منتظر فرصت بودم. البته این را باید بگویم که در هفته های گذشته استقلال بازی های خود را برده بود و شاید نیازی هم به من نبود که بازی کنم. با این حال خوشحالم که در بازگشت به ترکیب استقلال موفق شدم برای تیمم مثمر ثمر کار کنم.

 

این که می گویند تو به دلیل اینکه پیشنهاد از پرتغال را مطرح کردی و به همین دلیل نیمکت نشین شدی درست است؟

 

واقعیتش را بخواهید من این را نمی دانم اما خیلی ها به من گفتند که علی آقا می خواهد تو را تنبیه کند. این حرف هایی بود که می زدند ولی من تمرین می کردم و فقط این را می توانم بگویم که از نظر فنی در نیم فصل دوم کاملا آماده بودم و مشکلی برای بازی کردن نداشتم اما نیمکت نشین بودم.

 

حالا واقعا پیشنهادی از لیگ پرتغال برای تو آمده بود؟

 

در این که من از یک تیم از لیگ برتر پرتغال پیشنهاد رسمی داشتم شک نکنید. من این پیشنهاد را داشتم و آن را به باشگاه استقلال دادم اما به هرحال قسمت این بود در استقلال بمانم. برای پیشرفت فوتبالم حضور در فوتبال اروپا خوب بود اما این نظر علی آقا بود که در استقلال بمانم و من هم همیشه به قسمت خودم احترام می گذارم.

 

در این مدت خیلی ها گفتند محسن کریمی دوباره مصدوم شده است و به همین دلیل در ترکیب قرار نمی گیرد. این موضوع را تایید می کنی؟

 

اصلا چنین چیزی درست نیست. من از نیم فصل دوم حتی یک مصدومیت جزیی هم نداشتم و این حرف ها گفته می شود اصلا درست نیست. من در طول نیم فصل دوم کاملا آماده بودم و اگر هم بازی نکردم با نظر علی آقای منصوریان اتقاق افتاده بود.

 

با اتفاق هایی که برای تو افتاد از دست منصوریان دلخور هستی؟

 

هیچ دلخوری وجود ندارد و من فقط وقتی ناراحت می شوم که برای خانواده ام اتفاقی بیفتد. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و من هرگز به خاطر فوتبال از کسی ناراحت و دلخور نمی شوم.

 

در روزهایی که نیمکت نشین بودی چه حال و روزی داشتی؟

 

 

باید فوتبالیست باشید که بدانید چقدر نیمکت نشینی سخت است. نیمکت نشینی تحت هر شرایطی سخت است و بازیکنی که بگوید ناراحت نیست دروغ گفته است. البته این را باید بگویم که این دو ماه به خاطر بردن پرسپولیس، السد، ذوب آهن و همین التعاون به ما خیلی خوش گذشته است و من هم خیلی خوشحالم ولی روزهای سختی به من گذشت که حتی تصورش را هم نمی توانید بکنید.

 

در مورد گلزنی ات صحبت کن.

 

در آن صحنه خدا را شکر توپ به سمت من آمد و من سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم. واقعا گلزنی بعد از چند هفته نیمکت نشینی خیلی برای من لذت بخش بود.

 

تو در پایان بازی و بعد از گل شادی خود را با مهدی رحمتی قسمت کردی. این موضوع دلیل خاصی داشت؟

 

واقعا آقا مهدی در روزهایی که من نیمکت نشین بودم خیلی به من کمک کردم و مثل پدرم در تیم بود. به همین دلیل هم بعد از بازی از او تشکر کردم. البته سایر بازیکنان بزرگ تر تیم هم خیلی به من کمک کردند و من از آقا خسرو و سایر بازیکنان هم تشکر می کنم.

 

حرف پایانی...

 

باید در مورد دکتر نوروزی حرف بزنم، کسی که در این مدت واقعا خیلی برای من زحمت کشید و من فوتبالم را مدیونش هستم. تنها کسی که در شرایطی که من مصدوم بودم به دادم رسید آقای نوروزی بود و من واقعا از ایشان بابت زحماتی که برای من کشیدند تشکر می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bkq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن کریمی جوان دوست داشتنی استقلال