تاریخ انتشار: 1395/12/12 12:32
کد خبر: 225733

کامیابی نیا از پرسپولیس می رود؟

حالا کمال کامیابی‌نیا می‌تواند بین هم‌تیمی‌هایش پز بدهد که پیشنهاد چینی دارد.
کامیابی نیا از پرسپولیس می رود؟

به نظر می‌رسد کمال کامیابی‌ نیا  از یکی از تیم‌های چینی پیشنهاد دارد، آن هم پیشنهادی نجومی. اگر این اتفاق بیفتد و کمال کامیابی‌ نیا  از پرسپولیس جدا شود بدون شک بدترین خبر ممکن برای آنها خواهد بود. در روزهایی که کمال به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود، پرسپولیسی‌ها بیشترین آسیب را دیده‌اند. کامیابی‌نیا نشان داده که یک هافبک مدافع بسیار خوب است که نبودش در پرسپولیس می‌تواند باعث اختلال در کار تیمی پرسپولیس شود. کافیست بازی دربی را به یاد بیاوریم که در نبود کامیابی‌نیا، سرخپوشان دچار مشکل شدند و نهایتاً هم به استقلال باختند.

این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که برانکو هنوز نتوانسته جانشین مناسبی برای کمال پیدا کند و حالا جدایی احتمالی این بازیکن می‌تواند پرسپولیس را برای فصل بعد دچار یک معضل بزرگ کند و مسئله جانشینی کامیابی‌نیا ذهن برانکو را مدت‌ها به خود مشغول خواهد کرد. با توجه به این شرایط، پرسپولیس باید تمام تلاش خود را بکند تا در چند ماه آتی شرایط را برای تمدید قرارداد کمال آماده کند و این بازیکن را راضی به ماندن کند، در غیر این صورت، پرسپولیس برای فصل بعد به مشکل می‌خورد.

اگرچه پرسپولیس نشان داده این فصل بازیکن به فوتبال چین نمی دهد و سختی زندگی در چین هم سبب می شود یکی مثل کمال که تازه پدر شده ،بسختی از هیجان داشتن بالاترین شانس برای قهرمانی در لیگ برای اولین بار در یکدهه گذشته بگذرد و برود چین.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbwnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو از هافبک دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان رونمایی کرد/ یا بخت یا اقبال