تاریخ انتشار: 1395/12/14 11:31
کد خبر: 225371

اخبار نگران کننده برای استقلال و منصوریان

7 بازیکن استقلال در آستانه سرباز شدن هستند و ممکن است با شروع فصل آینده مجبور شوند این تیم را ترک کنند.
اخبار نگران کننده برای استقلال و منصوریان

 استقلال تیمی جوان در اختیار دارد؛ بازیکنانی که می توانند در چند فصل آینده برای آنها بدرخشند ولی علیرضا منصوریان برای آینده نگرانی هایی دارد. قرارداد اکثر این بازیکنان در پایان فصل به پایان می رسد و بی شک این مسئله اصلا برای سرمربی آبی ها خوب نیست.

 

 

* امید نورافکن:

درباره او شایعه زیاد است. عده ای می گویند سه ساله تمدید کرده و عده ای هم می گویند قراردادش در خرداد 96 به پایان می رسد. البته وقتی مدیر برنامه او به باشگاه پیشنهاد نجومی برای تمدید قرارداد داده، یعنی این بازیکن آزاد است و قرارداد ندارد.

 

در هر صورت با درخششی که نورافکن در استقلال داشته، باشگاه برای حفظ او هم باید سریعا دست به کار شود. منصوریان به نورافکن در استقلال میدان داد و از نظر او امید باید بماند. سرمربی آبی ها در یکی از جلسات تمرینی هم خطاب به امید گفت: «تمدید می کنی و می مانی.»

 

 

* فرشید اسماعیلی:

قرارداد این بازیکن در پایان فصل تمام می شود و بازیکن آزاد خواهد بود. او می تواند هر جا که دوست دارد برود. اسماعیلی شفاف درباره ماندن یا رفتن حرف نزده است. او بارها از این گفته که دوست دارد با استقلال قهرمانی بیاورد. از سویی اعلام کرده تمایل زیادی برای رفتن به اروپا دارد.

 

باشگاه در تلاش است قرارداد اسماعیلی را تمدید کند ولی قطعا باید شرایطش را تغییر دهد. اسماعیلی جزو ارزان ترین بازیکنان استقلال در دو فصل گذشته بوده و با درخششی که امسال داشته، بعید است با رقم 350 میلیونی حاضر به تمدید باشد.

 

 

* بهنام برزای:

قرارداد سه ساله بهنام برزای هم با استقلال در پایان فصل، به اتمام می رسد. برزای هم امسال عملکرد خوبی در استقلال داشته است. او از همین حالا با پیشنهادهایی از اروپا روبروست.

 

ابتدا به نظر می رسید برزای بخواهد در ابتدای سال 96 از استقلال جدا شود ولی با نتایجی که تیم گرفته، بعید است منصوریان اجازه جدایی اش را بدهد. بی شک استقلال برای تمدید قرارداد او هم باید سریعا دست به کار شود.

 

 

* محسن کریمی:

درباره او هم شایعاتی مطرح بود که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد اما گویا دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد. اگر قرارداد داشته باشد که منصوریان نگران نخواهد بود، اگرنه باشگاه باید سریعا برای حفظ او هم دست به کار شود.

 

 

* سید مجید حسینی:

مدافع جوان استقلال هم امسال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قراردادش را از حالت آماتور به حرفه ای تغییر داد. حسینی هم از جمله بازیکنانی است که پیشرفت خوبی داشته است و می تواند در قلب دفاع به کار منصوریان بیاید. پیش ازاینکه قرارداد حسینی با استقلال حرفه ای شود، تا پایان فصل بود و حالا این سوال مطرح است که آیا باشگاه قراردادش را تمدید کرده یا نه؟

 

 

* میلاد زکی پور:

میلاد از جمله بازیکنان جوان استقلال که قرارداد دارد. او سه ساله با آبی ها بسته و فعلا در این تیم خواهد بود.

 

 

* مجتبی حقدوست:

این بازیکن جوان و تکنیکی که در چند بازی گره کور را برای استقلالی ها باز کرده است، بازیکن قرضی به حساب می آید. نفت تهران او را به صورت قطعی به استقلال نداد و اجازه داد قرضی به جمع آبی ها ملحق شود. حالا منصوریان برای نگه داشتن این بازیکن هم باید در تابستان قراردادش را قطعی کند. البته نفتی ها حاضر نیستند با رقم پائین، این کار را انجام دهند.

 

 

* سید حسین حسینی:

منصوریان بابت قرارداد گلر جوانش هم نگرانی ندارد. حسینی با استقلال سه ساله بسته و همچنان در کنار این تیم خواهد بود.

 

 

* خطر سربازها

منصوریان روز گذشته انتقاد تندی علیه سیاست سربازگیری باشگاه تراکتورسازی انجام داده است که به نظر می رسد این موضوع بدون دلیل هم نبوده است.

 

در حال حاضر از استقلال مجید حسینی، زکی پور، محسن کریمی، برزای، حق دوست، نورافکن و فرشید باقری در خطر سربازی هستند و منصوریان بسیار نگران است که در فصل آینده آنها را از دست بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrjpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات کادر فنی استقلال در نیم فصل دوم
با تایید افتخاری و حواشی پرتعداد کادرفنی؛

چرا عملکرد منصوریان با گفته هایش صادق نیست؟