تاریخ انتشار: 1395/05/10 18:40
کد خبر: 270800

صادقیان: من در سه سال اخیر به حقم نرسیدم

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در آستانه دربی این شهر گفت: بعد از پیروزی در هفته ابتدایی شرایط خوبی داریم و امیدواریم دومین برد پیاپی را به‌دست بیاوریم.
صادقیان: من در سه سال اخیر به حقم نرسیدم

به گزارش لیگ برتر فرتاک ورزشی، پیام صادقیان در مورد وضعیت فعلی ماشین سازی در آستانه دربی تبریز گفت: خوشحالم که شهر تبریز در لیگ برتر سه نماینده دارد و این اتفاق مهمی محسوب می‌شود. ما بازی سختی داریم چون گسترش فولاد یکی از قوی‌ترین تیم‌های ایران است، ولی مطمئن باشید هدفی جز برد نخواهیم داشت. تیم ما همیشه علاقه به بازی تهاجمی و گرفتن سه امتیاز خواهد داشت و در این بازی هم دنبال برد هستیم. خوشبختانه بعد از پیروزی در هفته اول، از لحاظ روحی و فنی در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوارم در دربی تبریز دومین برد پیاپی را به‌دست بیاوریم.

وی که در اولین بازی ماشین سازی توانست دو پاس گل داده و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد، در قسمت دیگری از این گفت‌وگو خاطر نشان کرد: خوشحالم که به تیمم کمک کردم و دوست دارم همیشه بازیکن تأثیرگذاری برای ماشین سازی باشم. امسال تمام هدفم کمک کردن به خودم و ماشین سازی است. من در سه سال اخیر به حقم نرسیدم و باید تلاش کنم تا به اهدافم برسم.

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پاسخ به این سؤال که آیا از حضور در تیم ملی ایران ناامید شده است، گفت: خیر، دلیلی ندارد ناامید باشم و اتفاقاً امیدوارم که دعوت شوم. همه چیز به خودم بستگی دارد و اگر بتوانم عملکرد مثبتی داشته باشم، قطعاً می‌توانم جزو بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی باشم. از اول هم گفتم که فقط می‌خواهم به فوتبال فکر کنم و امیدوارم بعضی‌ها به‌صورت ناجوانمردانه مرا وارد حاشیه نکنند.

صادقیان در مورد حضور کاپیتان تیم ملی ایران در ماشین سازی تصریح کرد: مطمئناً تجربه بازیکنی مثل آندرانیک تیموریان به‌درد تیم ما می‌خورد و او می‌تواند در خط هافبک یک مهره تأثیرگذار برای ماشین سازی باشد. خوشبختانه امسال تیمی داریم که از بازیکنان باتجربه و جوان شکل گرفته است و مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ev5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسول خطیبی: همیشه به دنبال رتبه‌های تک‌رقمی جدول می‌گردم

قاسمی‌نژاد:گزینه های برترین بازیکن لیگ دسته اول همگی خوب هستند
برترین بازیکن لیگ دسته اول در گفت و گو با فرتاک ورزشی: