تاریخ انتشار: 1395/12/14 20:19
کد خبر: 225250

کاظمی: ماندن در لیگ دور از دسترس نیست/ از عملکرد بازیکان در نیمه دوم راضی‌ام

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: من آمدم تا در این تیم تغییراتی را ایجاد کنم و با شرایطی که در حال حاضر می بینم ماندن در لیگ هدفی دور از دسترس نیست.
کاظمی: ماندن در لیگ دور از دسترس نیست/ از عملکرد بازیکان در نیمه دوم راضی‌ام

 فرهاد کاظمی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: ابتدا باید پیروزی‌های استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا را تبریک بگویم زیرا پیروزی‌های این تیم موجب سربلندی مردم ایران است.

 

 

وی افزود: امروز مقابل تیمی بازی کردیم که در یک سوم دفاعی‌اش عملکرد بسیار خوبی داشت و به صورت فشرده کار می کرد. آنها در این بازی برای ضد حملات برنامه‌ریزی کرده بودند و این مسائل کار ما را مشکل کرد. تلاش کردیم که نتیجه بازی را برگردانیم اما موفق نشدیم. در نیمه اول هم روی اشتباه خودمان گل خوردیم.

 

 

کاظمی در مورد عملکرد بازیکنانش در این دیدار عنوان کرد: از بُعد روانی بازیکنان من شرایط خوبی دارند و بدون استرس بازی می‌کنند. از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی‌ام و در کل می‌دانم که آنها همه تلاش‌شان را انجام دادند. ما امروز مقابل استقلال خوزستان به دنبال پیروزی بودیم، اما ناکام ماندیم.

سرمربی سیاه‌جامگان با تاکید بر اینکه تیمش در لیگ برتر باقی خواهد ماند گفت: ماشین‌سازی قطعاً در لیگ برتر خواهد ماند چون ما در آینده بازی‌های رودرو مقابل تیم‌های پایین جدول داریم و بازیکنان من پتانسیل زیادی دارند. زمانی که من این تیم را تحویل گرفتم حال و روز خوبی نداشت، اما توانستم به آن سر و سامان بدهم. من تاکنون اولتیماتومی برای نتایجی که داشتم نگرفتم.

 

 کاظمی اضافه کرد: من تیمی را تحویل گرفتم که نه مدعی قهرمانی بود و نه شانسی هم برای اینکه سهمیه آسیایی کسب کند داشت. من آمدم تا در این تیم تغییراتی را ایجاد کنم و با شرایطی که در حال حاضر می بینم ماندن در لیگ هدفی دور از دسترس نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27b9q6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیلی بر عملکرد تیم های لیگ برتری خوزستان در نیم فصل اول