تاریخ انتشار: 1395/12/15 02:08
کد خبر: 225169

یک یادآوری ساده، اما موثر به رامین رضاییان/ یک یاغی و 60هزار شاخه گل!

یک یادآوری ساده، اما موثر به رامین رضاییان/ یک یاغی و 60هزار شاخه گل!

بعد از آنکه رامین رضاییان از اردوی پرسپولیس در امارات اخراج شد، خیلی‌ها این بازیکن را با پیام صادقیان مقایسه کردند و گفتند رامین در همان مسیری گام بر می‌دارد که پیش‌تر شماره11 سرخ‌ها آن را پیموده بود. مدافعان این تئوری، ادله خودشان را هم دارند. رامین رضاییان اخیرا توسط کریم باقری به خاطر درگیری در تمرینات از تیم اخراج شده و البته پیام صادقیان را هم اولین بار آقا کریم از تیم کنار گذاشت. با این وجود سناریوی این دو نفر زیاد شبیه به هم نیست؛ چه اینکه صادقیان در لیگ چهاردهم و از یک پرسپولیس ناکام و پرنوسان کنار گذاشته شد، در حالی که رضاییان حالا در اوج موفقیت‌های پرسپولیس طعم اخراج از این تیم را می‌چشد. به نظر می‌رسد اگر دقیق‌تر به این قصه نگاه کنیم، سرنوشت رامین بسیار شبیه به داستان شیث رضایی است؛ دیگر ستاره شمالی سرخ‌ها که از قضا او هم مدافع بود و چون قدر عافیت ندانست، در فوتبال به یک‌هزارم حقش هم نرسید.

داستان 60هزار شاخه گل

پرسپولیس در لیگ هفتم با افشین قطبی در مسیر قهرمانی گام بر می‌داشت. با این وجود در این مجموعه برخی مشکلات درون‌تیمی شدید وجود داشت. حتما سرخ‌ها یادشان هست که آن روزها مثلث شیث رضایی، محمدرضا مامانی و نیکبخت واحدی حسابی خبرساز بودند و هر روز یک داستان جدید از شیرین‌کاری آنها منتشر می‌شد. در نهایت در این مثلث آن بازیکنی که از همه ساده‌تر بود گرفتار خشم سرمربی شد.

افشین قطبی بین دو نیم‌فصل شیث رضایی را نخواست و این بازیکن را از ترکیب سرخ‌ها کنار گذاشت. این اتفاق در شرایطی رخ می‌داد که پرسپولیس یک نیم‌فصل رویایی را پشت سر گذاشته بود. در نهایت اخراج شیث از تیم باعث افزایش هارمونی مجموعه شد و پرسپولیس به شکلی دراماتیک و به یاد ماندنی قهرمان لیگ هفتم لقب گرفت. جالب اینجاست که شیث برای برای اثبات حسن نیتش در بازی هفته آخر پرسپولیس و سپاهان 60هزار شاخه گل به استادیوم آزادی برد و به هواداران اهدا کرد، اما دیگر خیلی دیر شده بود!

حالا هم قصه رامین کم‌وبیش همین است. او هم از یک تیم اوج گرفته کنار گذاشته شده و تاوان مسایل حاشیه‌ای خودش را می‌دهد. فقط کاش رامین زودتر خودش را جمع کند، وگرنه اگر قرار باشد آینده او هم مثل آینده شیث شود، قصه حسابی سوزناک خواهد شد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv9dq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خوردبین: ممکن است برانکو دیگر رامین را نخواهد

کلید حل مشکل رامین در دست محمودخان
ریش سپیدی خوردبین در قبال رضاییان