تاریخ انتشار: 1395/12/17 12:17
کد خبر: 224700

بازی در آزادی به نفع استقلال نیست!

پیش از این قرار بود بازی سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی برگزار شود اما با مخالفت مسئولان استانداری، این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
بازی در آزادی به نفع استقلال نیست!

 اتفاقی که شاید در ظاهر به سود استقلال باشد اما مرور نتایج آبی‌ها و مقایسه بازی‎های این تیم در آزادی و بیرون از این استادیوم، نشان می‌دهد که بازی در ورزشگاه آزادی خیلی هم به نفع شاگردان منصوریان نیست.

استقلال تا پایان هفته بیست و سوم 12 بار در ورزشگاه آزادی به مصاف حریفان خود رفته که حاصل آن 5 برد، 4 مساوی و 3 باخت است. آبی‌ها در این استادیوم از 36 امتیاز ممکن 19 امتیاز گرفته‌اند که این عدد، میانگین 1.58 امتیاز از هر بازی خانگی را نشان می‌دهد. شاگردان منصوریان 11 بار هم در خارج از خانه بازی کرده‌اند که حاصل آن 6 برد، 4 تساوی و 1 باخت است. آنها در خارج از خانه از 33 امتیاز ممکن 22 امتیاز گرفته‌اند که این عدد، میانگین 2 امتیاز از هر بازی را نشان می‌دهد!

آمار بهتر آبی‌ها در خارج از خانه فقط به این موارد محدود نمی‌شود. استقلالی‌ها در آزادی 3 بار باخته‌اند اما در بیرون از خانه فقط یک بار شکست را تجربه کرده‌اند. بهترین  و پرگل‌ترین پیروزی های استقلال در خارج از خانه به دست آمده است. ضمن این که این تیم در نیم‌فصل دوم هنوز در بیرون خانه گل نخورده اما آخرین کلین‌شیت استقلال در ورزشگاه آزادی به هفته چهاردهم و بازی مقابل پدیده مشهد برمی‌گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459jrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مکان قطعی دیدار سایپا و استقلال مشخص شد

اعتصاب استقلالی‌ها شکسته شد
یک جلسه تمرین برای شکست سایپا