تاریخ انتشار: 1395/12/19 17:40
کد خبر: 224185

نکته بازی پرسپولیس – استقلال خوزستان: مهندس هست، یاغی نیست

پرسپولیس امروز هشتمین جدال خود را در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم از لیگ سیزدهم تاکنون برابر استقلال خوزستان انجام می‌دهد.
نکته بازی پرسپولیس – استقلال خوزستان: مهندس هست، یاغی نیست

یک جدال مهم که شاگردان پورموسوی معتقدند نتیجه گیری در این بازی برای آنها کلید دستیابی به سهمیه آسیا بوده و می‌توانند گام بزرگی در دستیابی به این خواسته بردارند و از سوی دیگر با روحیه خوبی آماده رویارویی با لخویای قطر شوند. البته در این بین قطعا نتیجه‌گیری برای شاگردان برانکو هم بسیار مهم است چون آنها هم می‌خواهند در این بازی که شاید یک پیش بازی آسیایی هم باشد با دست پر از زمین خارج شده تا هم یک گام دیگر در مسیر قهرمانی بردارند و هم مثل حریف با روحیه خوبی آماده جدال با الریان قطر شوند.


پرسپولیس به دنبال دبل در آزادی
این بازی دومین دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان است که طی هفت تقابل گذشته، دیدار برگشت آن در آزادی برگزار می‌شود. در اولین دیدار شاگردان برانکو در لیگ پانزدهم و در هفته هفدهم در خانه مقابل حریف قرار گرفتند که یک جدال مهم و سرنوشت‌ساز در مسیر قهرمانی بود. در این بازی پرسپولیس توانست با دو گل امید عالیشاه و مهدی طارمی برنده بازی باشد، هرچند که قهرمانی را از دست دادند. باید دید دومین دیدار این دو تیم در آزادی به دبل پرسپولیسی‌ها در خانه مقابل آبی‌های خوزستان منجر خواهد شد.


مهندس هست، یاغی نیست
اولین برد پرسولیس مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی همانطور که گفته شد فصل گذشته با حضور برانکو به دست آمد. در این بازی امید عالیشاه و مهدی طارمی روی پاس گل رامین رضاییان و محسن مسلمان موفق شدند دروازه ده خسوس ستاره را باز کنند. حالا در این بازی و در ورزشگاه آزادی محسن مسلمان که این روزها مهندس بی چون و چرای سرخپوشان است حضور دارد و رامین رضاییان اخراجی پرسپولیسی‌ها را در این بازی هم همراهی نخواهد کرد.


بیت سعید به دنبال هت‌تریک
تک گل بازی آخر استقلال اهواز را که یک شوت محکم و غیرقابل مهار برای علیرضا بیرانوند بود را مهدی رحیم ذهیوی به ثمر رساند که حالا در تیم الشحانیه توپ می‌زند. بدون شک در این بازی مهره کلیدی سیدسیروس پورموسوی بابت باز کردن دروازه پرسپولیس جدا از آلویس نانگ گلزن، حسن بیت سعید خواهد بود که تجربه دوبار باز کردن دروازه حریف را دارد. در این بازی بدون شک بیت‌سعید که همچنان می‌خواهد شانس آقای گلی را برای خودش حفظ کند به دنبال گلزنی است تا مقابل سرخپوشان پایتخت هت‌تریک کرده باشد. البته در این رویارویی‌ها مهدی مومنی هم سابقه گل زدن به پرسپولیس را دارد.

 

آمار 7 تقابل پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

4

2

1

8

4

 
 
 
 
 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ml558

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان: دقیقا مثل بازی با الوحده