تاریخ انتشار: 1395/05/11 22:36
کد خبر: 270530

ویسی: فلسفه من جوانگرایی است

ویسی می گوید من مدیون این تیم هستم آنها با لیاقت بازی می‌کنند و من هم با آنها همچنان در ارتباط هستم.
ویسی: فلسفه من جوانگرایی است

 عبدالله ویسی پس از پیروزی برابر نفت تهران در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

بازی سختی بود

بازی سختی بود ما بازی اول را باخته بودیم و امروز با تمام وجود آمده بودیم که برنده بازی باشیم و خدا را شاکرم که توانستیم 3 امتیاز این مسابقه را بگیریم.

تا دقیقه 95 از من حمایت کردند

هفته گذشته با وجود اینکه از حریف عقب بودیم تماشاگران تا دقیقه 95 از ما حمایت کردند. مهم مردم هستند و خوشبختانه به خوبی چشم‌انداز ما را می‌دانند. حالا که محرم نویدکیا و احسان حاج‌صفی هم به جمع ما اضافه شدند آنها راضی‌تر هم هستند.

باید بهترین کیفیت را داشته باشیم

تنها بحث قهرمانی مطرح نیست. ما باید تلاش کنیم تا بهترین کیفیت را داشته باشیم و فلسفه باشگاه را اجرا کنیم. آنها می‌خواستند در فصل نقل و انتقالات هزینه‌ها را پایین بیاوریم چون همین اتفاق افتاد و خوشحالم که مردم از این موضوع راضی هستند.

فلسفه من جوانگرایی است

فلسفه من این است که جوانان جویای نام را جذب کنم. خوشبختانه در صبا موفق بودم. در پیکان تا حدودی به هدف خود رسیدم.در خوزستان هم همین اتفاق افتاد و پایان خوشی داشت. حالا نوبت سپاهان است که جایگاه ویژه‌ای دارد. این تیم شخصیت قهرمانی و حضور در آسیا را دارد و نیاز به تمرکز زیادی ندارد. تنها باید تلاش خود را زیاد کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

مدیون استقلال خوزستان هستم

من مدیون این تیم هستم. آنها با لیاقت بازی می‌کنند و من هم با آنها همچنان در ارتباط هستم. امیدوارم دیدارمان وارد حاشیه نشود. هر چند که بازی سختی داریم. من دوست دارم همیشه در کنار آنها باشم اما بارها گفته‌ام سپاهانی‌ام و حالا عرق زیادی به این تیم دارم.

مبعلی استاد ضربه آزاد است

ایمان مبعلی در زدن ضربات ایستگاهی استاد است و تیم نفت در بازی‌های مستقیم خیلی خوب کار می‌کند اما توانستیم حریف را به خوبی کنترل کنیم.ما چند فرصت خوب گلزنی به دست آوردیم و فقط از یکی از آنها استفاده کردیم و پیروز شدیم.

 

منبع : ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boj6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت تهران 0 - سپاهان 1؛ اولین برد ویسی
پیروزی روحیه‌بخش در تختی

در هفته‌های آینده نتایج بسیار خوبی می‌گیریم