تاریخ انتشار: 1395/05/12 15:34
کد خبر: 270428

اخوان: اگر کریمی هم برگردد همه چیز خوب می‌شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که با بازگشت مدافع - هافبک این تیم به جمع طلایی‌پوشان دوپینگی که با بازگشت کاپیتان این تیم ایجاد شده بود، تکمیل شد.
اخوان: اگر کریمی هم برگردد همه چیز خوب می‌شود

به گزارش لیگ برتر فرتاک ورزشی، مهدی اخون در خصوص پیروزی سپاهان مقابل نفت تهران اظهار داشت: خوشبختانه اوضاع ما خوب بود و با اینکه یکی دو مصدوم مانند طالب ریکانی داشتیم، اما نفرات خوبی در اختیارمان بودند که توانستیم نتیجه بگیریم. تیم ما از هر نظر آماده بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم با حضور احسان حاج‌صفی بهتر شویم.

وی درباره اینکه با بازگشت محرم نویدکیا و احسان حاج‌صفی به‌نظر می‌رسد سپاهان کم‌کم در حال تکمیل شدن است و بحث بازگشت علی کریمی هم وجود دارد، گفت: با آمدن محرم نویدکیا دوپینگ روحی در تیم ایجاد شد و آمدن احسان حاج‌صفی هم آن را تکمیل کرد. اگر کریمی هم برگردد همه چیز خوب می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه هادی عقیلی اعلام کرده حاضر است به‌صورت رایگان برای این تیم بازی کند و آیا احتمال دارد او به جمع زردپوشان بازگردد، خاطرنشان کرد: باشگاه در جریان ماجرای عقیلی است و من از روزی که آمدم این بازیکن را ندیده‌ام. مسئولان باشگاه باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

اخوان با اشاره به دیدار هفته آینده سپاهان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت است و بازی ساده‌ای وجود ندارد. تلاش می‌کنیم که در دیدار هفته آینده هم موفق شویم. سپاهان باید به روزهای خوب خود برگردد و همه باید دست به دست هم بدهند. از کارخانه فولاد مبارکه و کارکنان آن تا بازیکنان و کادرفنی و هواداران همه در حال کمک کردن هستند تا دوباره روزهای خوب سپاهان را ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lrmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخوان: حاج صفی از هفته سوم بازی می کند/ از وضعیت عقیلی بی خبرم