تاریخ انتشار: 1396/01/04 18:19
شهاب کرمی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: طارمی همیشه بوی گل می دهد
کد خبر: 221214

روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس و هواداران است

هافبک دفاعی پرسپولیس در گفت و گو با فرتاک ورزشی سال نو را به ایرانیان به ویژه هواداران سرخپوش تبریک گفت.
روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس و هواداران است

شهاب کرمی هافبک خوش اخلاق و توانمند کرمانشاهی پرسپولیس تهران در گفت و گو با فرتاک ورزشی سال نو را به همه هم وطنان به ویژه هواداران پر شور پرسپولیس تبریک گفت و آرزوی سالی خوش برای تمام ایرانیان نمود.

 

کرمی در این گفت و گو افزود: ان شالله سال 96 همراه با موفقیت برای ورزش ایران و به خصوص فوتبال باشد و خیلی خوشحالم که تیم ملی با پیروزی مقابل قطر، دل هموطنان را شاد کرد و ان شالله با پیروزی مقابل چین این شادی تکمیل می شود.

 

هافبک دفاعی پرسپولیس در ادامه در خصوص گلزنی طارمی در مقابل قطر گفت: مهدی از توانمندی های بسیار بالایی برخوردار است که حضورش در میدان می تواند برای هر تیمی خطر آفرین باشد و علی رغم این که در پست تخصصی خود بازی نکرد و در این پست توقع گلزنی از او نبود، اما شاهد بودیم که گل پیروزی بخش ایران توسط این بازیکن به ثمر رسید و این نشانگر توانمندی این مهاجم در مستطیل سبز است که امیدوارم هم چنان در عرصه های ملی و باشگاهی ادامه داشته باشد.

 

کرمی در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک ورزشی که چه نظری در مورد کلین شیت های بیرانوند در عرصه ملی دارد، گفت: بیرانوند واقعا یک دروازه بان فوق العاده است و خیلی سخت می شود به او گل زد و این که او در 5 بازی از 6 بازی برگزار شده در مسابقات مقدماتی جام جهانی کلین شیت کرده است بیانگر همین امر می باشد و همان طور که مسحضر هستید در رقابت های لیگ برتر هم شاهد درخشش او هستیم  و نیازی به گفتن نیست که تا چه حد علیرضا در اوج گیری پرسپولیس نقش داشته است.

 

شهاب در مورد آمادگی خود در تمرینات گفت: خدا رو شکر شرایط بدنی ام روز به روز بهتر می شود و به مرز آمادگی می رسم و هواداران مطمئن باشند که سال 96 سالی متفاوت برای من خواهد بود و تا آن جایی که توان داشته باشم سعی می کنم دل آنها را خوش کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nz79x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این هم از 8 پرسپولیسی لیست کی روش