تاریخ انتشار: 1395/05/12 22:51
کد خبر: 270332

آخرین اظهارات برانکو درباره بازگشت رضاییان/برای رامین جایی نداریم

سرمربی پرسپولیس گفت: "قطعا دروازه‌بان بالای 23 سال جذب می‌کنیم و فعلا در لیست‌مان جا برای رامین رضائیان نداریم."
 آخرین اظهارات برانکو درباره بازگشت رضاییان/برای رامین جایی نداریم

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در مورد دروازه‌بان جدید این تیم گفت: "دروازه‌بان برای تست آمده و تا آخر هفته در تمرین خواهد بود و ببینم که به دردمان می‌خورد یا نه."

وی در مورد دیدار هفته سوم پرسیپولیس گفت: "بازی سختی با گسترش داریم تیمی که خوب تقویت شده با خلعتبری، خسوس، و.. می‌دانیم دقیقا چه چیزی در انتظارمان است و هر بازی برای ما سخت و نامعلوم خواهد بود اما ما برای گرفتن نتیجه در هر بازی به میدان می‌رویم."

برانکو در مورد کیفیت لباس‌های پرسپولیس گفت:" این سوالی نیست که من باید در موردش حرف بزنم و به ما قول داده‌اند و تازه با این برند قرارداد امضا شده است و در این مورد باشگاه باید صحبت کند."

برانکو در مورد کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و فولاد گفت:" متاسفانه از هفته دوم لیگ برتر به داوری انتقاد داریم من قبلا هم گفتم که به داوران اعتقاد دارم اما امیدوارم که تکرار نشود. گلی که خوردیم خطا بود. پنالتی وقتی دیده نمی‌شود نمی‌دانم چه بگویم زیرا پنالتی خطای کوچکی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد."

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت دروازه‌بان تیم گفت: "در حال اقدام هستیم فقط خواست ما نیست و ویزا باید بگیریم و خواسته‌های طرف مقابل هم هست."

برانکو در مورد از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی پرسپولیس گفت:" نمی‌خواهم زیاد در مورد داوری حرف بزنم اما انتظار داریم که عادلانه داوری شود. اعتقاد به قضاوت بی قصد و غرض داور دیروز دارم اما این مساله اتفاق بوده و اشتباه ایشان اتفاقی بوده و بیشتر تمرکزم روی تیم است تا گلزنی کنیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند و هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند. در ابتدای این فصل می‌خواستم هدیه خوبی به هواداران بدهم بهتر از فولاد بودیم و شانس‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم و معمولا این موقعیت‌های گلزنی باید گل شود."

وی در مورد اینکه گفته بود جایی برای رامین رضائیان ندارد و اینکه احتمال جذب این بازیکن هست گفت:" توافق برای جذب دروازه بان جدید را پیش برده‌ایم و دروازه‌بان بالای 23 سال می‌گیریم زیرا باید یک دروازه بان با تجربه و امتحان پس داده داشته باشیم تا بتواند جانشین بیرانوند در هرلحظه شود."

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قطع همکاری با آنالیزور تیم، گفت: "با یکی از آنها همکاری‌مان ادامه دارد."

به گزارش فارس، وی در مورد عذرخواهی رامین رضائیان و اینکه خواستار بخشش و بازگشت به پرسپولیس شده گفت:" من از رامین ناراحت نیستم که بخواهم ببخشم یا نه او حق دارد که به دنبال سرنوشتش برود اما در حال حاضر فهرست تیم جایی برای رضائیان ندارد. او بازیکن کلیدی ما بوده اما جایی برای او نداریم زیرا فهرست تیم تکمیل است. چطور باید فهرست را خالی کنیم نمی‌شود به این سوال جواب داد؟ که چطور باید فهرست تیم را برای یک بازیکن خالی کنیم."

 

منبع : افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezqw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آخرین وضعیت بازگشت رضاییان به پرسپولیس