تاریخ انتشار: 1396/01/11 11:38
کد خبر: 220279

لیست خرید پرسپولیس برای فصل بعد لو رفت!

به نظر می رسد برخی از خریدهای فصل آینده پرسپولیس مشخص شده است و به نوعی می شود گفت لیست خرید برانکو لو رفته است.
لیست خرید پرسپولیس برای فصل بعد لو رفت!

این بازیکنان مد نظر برانکو برای حضور در ترکیب تیم پرسپولیس هستند.
1-  مهدی قائدی
مهدی قائدی بازیکن تیم ملی زیر 20 سال ایران و تیم ایرانجوان بوشهر در دسته اول است. او که در تیم دسته اولی در جناح چپ خط هافبک توپ می زند به احتمال قوی در لیست نهایی امیر حسین پیروانی برای حضور در جام جهانی زیر 20 سال قرار خواهد گرفت. مهدی ریز نقش که تشابه زیادی به باشوی بهرام بیضایی دارد تا اکنون ده گل برای ایرانجوان در لیگ یک به ثمر رسانده است.
2-   محمد شادکام
مهاجم جوان تیم صنعت نفت آبادان هر گاه برای این تیم به میدان آمده خوب و موثر کار کرده است و در این فصل از بازی های لیگ برتر نشان داده می تواند آینده روشنی را پیش روی خود ببیند. سرعت و موقعیت طلبی این مهاجم جوان مثل زدنی است.
3-  دانیال ماهینی
دانیال ماهینی مدافع راست استقلال خوزستان است. قرارداد او با این تیم رو به پایان است. دانیال چند باری حتی پیش از بازی با قطر به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما در لیست نهایی کی روش قرار نگرفت. او مدافعی است که کمتر دریبل می خورد و ات های بلندی پرتاب می کند.
4-  گادوین منشا
مهاجم پیکان خیلی نیاز به معرفی ندارد. مهاجم ششدانگی است و توپ های سخت را تبدیل به گل می کند. او در تعطیلات زمستانی هم مورد توجه تیم پیکان قرار گرفته بود اما باشگاه به او رضایت نامه نداد. حضور این بازیکن در ترکیب هر تیمی می تواند یک موهبت باشد.
5-  شجاع خلیل زاده
مدافع سپاهان هم از جمله بازیکنانی است که از مدت ها پیش مورد توجه برانکو و پرسپولیس بوده. اگر باشگاه در تعطیلات زمستانی به او فرصت جدایی می داد می توانستیم او را الان در ترکیب تیم پرسپولیس ببینیم.
6-  سعید آقایی
هافبک تراکتورسازی یکی از مهره های کلیدی این تیم در فصل جاری بوده. این بازیکن قراردادش با تیم تراکتورسازی رو به پایان است و طبیعی است برای جدایی از این تیم با مشکلی مواجه نباشد. سعید در خط هافبک همواره ارایه گر بازی خوبی بوده است.
توضیح: البته طبیعی است به این جمع بازیکنان دیگری هم اضافه شوند. ضمن اینکه تا شروع فصل احتمال تغییر این لیست وجود دارد ...


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmgbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع تراکتورسازی، دومین خرید فصل بعد پرسپولیس