تاریخ انتشار: 1395/05/13 10:52
با وجود تمدید قرارداد نوراللهی؛
کد خبر: 270284

پیوستن هافبک پرسپولیس به تراکتورسازی قانونا ممکن است

با شرایط جدید هافبک آزاد شهری پرسپولیس در فصل جاری 700 میلیون تومان دریافت می‌کند که برای هر فصل 20 درصد به آن اضافه خواهد شد.
پیوستن هافبک پرسپولیس به تراکتورسازی قانونا ممکن است

احمد نوراللهی به همراه وکیل خود به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و قرارداد خود را به مدت 2 سال دیگر با سرخپوشان تهرانی تمدید کرد.

با شرایط جدید هافبک آزاد شهری پرسپولیس در فصل جاری 700 میلیون تومان دریافت می‌کند که برای هر فصل 20 درصد به آن اضافه خواهد شد.

این اقدام نوراللهی و وکیلش (که وکیل مهدی طارمی نیز هست) از آن جهت قابل تأمل است که این هافبک تدافعی از اواخر فصل گذشته به نیمکت پرسپولیس تبعید شده است.

با توجه به اعتقاد برانکو ایوانکوویچ به سبک بازی کمال کامیابی‌نیا جایگاه این بازیکن به عنوان تنها هافبک دفاعی در ترکیب پرسپولیس محفوظ است البته نوراللهی در طول فصل گذشته در پست‌های هافبک راست و چپ نیز بازی کرد که با توجه به حضور فرشاد احمدزاده، وحید امیری و امید عالیشاه کمی بعید به نظر می‌رسد مرد کروات از نوراللهی در این پست‌ها استفاده کند.

حالا چرا در چنین شرایطی نوراللهی حاضر به تمدید قرارداد خود شد؟ ظاهرا این سوال 3 جواب دارد:

اولین مورد جنبه مالی داستان است و اینکه با تمدید قرارداد او می‌تواند پول بیشتری نسبت به فصول گذشته از پرسپولیس دریافت کند.

دوم اینکه با توجه به حضور پرسپولیس در سه جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا احتمال دارد نوراللهی بتواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

و بالاخره سوم آنکه این بازیکن آزادشهری می‌تواند به راحتی و به شکل قانونی از پرسپولیس جدا شود.

لطفا تعجب نکنید! نوراللهی در حال حاضر دانشجوی دانشگاه آزادشهر خودش محسوب می‌شود که در صورت انصراف از تحصیل، سرباز خواهد شد.

در این صورت نوراللهی می‌تواند کاملا قانونی از پرسپولیس جدا شده و به عنوان سرباز به تراکتورسازی تبریز محلق شود.

البته این یک گمانه‌زنی است. اما اگر نیمکت نشینی نوراللهی تداوم داشته باشد چنین اتفاقی دور از ذهن نخواهد بود.

 

منبع : جام نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbnoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال جدایی نوراللهی از پرسپولیس/ برانکو «سروش» را می‌خواهد؟