تاریخ انتشار: 1396/01/14 14:52
اختصاصی/ خوردن گل اول!
کد خبر: 219671

مروری بر ضعف همیشگی پرسپولیس برانکو

25 هفته از فصل گذشته و در یک پنجم این بازیها، پرسپولیس از رقبایش عقب افتاده است. نکته ویژه این موضوع، صفر برد قرمزهاست. درحقیقت برای کشیدن ترمز صدرنشین و نباختن به آنها، کافی است گل اول را به این تیم بزنی یا از آنها جلو بیفتی.
مروری بر ضعف همیشگی پرسپولیس برانکو

در این 5 بازی، پرسپولیس 4 بار گل اول را خورده و یک بار هم بعد از زدن گل اول، با نتیجه 2 بر یک از رقیبش عقب افتاده است و درنهایت هم هیچکدام را نبرده، بعد از 2 مساوی، هر 3 بازی اخیرش را چنین سناریویی را باخته است.

 

فولاد

اولین گلی که وارد دروازه پرسپولیس در آزادی می شود را عبدالله ناصری دقیقه 67 وارد دروازه بیرانوند می کند. تیم برانکو در 23 دقیقه بعدی فقط می تواند گل مساوی را با ضربه امیری در دقیقه 74 بزند.

 

استقلال خوزستان

رحیم زهیوی دقیقه 35 دروازه بیرانوند را باز می کند. تلاش پرسپولیس در 55 دقیقه بعدی فقط منجر به زدن گل مساوی در دقیقه 84 می شود.

 

ذوب آهن

دقیقه 65 است که شوت از راه دور احسان پهلوان وارد دروازه رادوشوویچ می شود. تیم برانکو 25 دقیقه فرصت دارد از اولین شکستش جلوگیری کند ولی موفق نمی شود.

 

استقلال

در کمتر از دو دقیقه، پرسپولیس برتری یک بر صفر را از دست می دهد و دو بر یک در دربی عقب می افتد. آنها دقیقه 20 گل دوم را می خورند ولی درنهایت نمی توانند بعد از 70 دقیقه جنگیدن از شکست شان جلوگیری کنند.

 

صنعت نفت

دروازه بیرانوند دقیقه 40 روی یک ضربه سر باز می شود. پرسپولیس 50 دقیقه بعدی را در حسرت زدن گل مساوی سپری می کند و می بازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zalvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی آخرین سیو بیرانوند را به یاد می آورد؟