تاریخ انتشار: 1396/01/15 10:01
کد خبر: 219499

مهاجمی که بهترین پاسور استقلال شده است

مهاجمی که باز هم در نقش سازنده برای تیمش ظاهر شد و دوباره با قراردادن یکی از همتیمیها در موقعیت گلزنی، به روند درخشان استقلال در لیگبرتر تداوم بخشید.
مهاجمی که بهترین پاسور استقلال شده است

مهاجم شماره 9 تیم منصوریان حالا با هفت پاس گل، یکی از کلیدیترین مهرهها در راه خلق موقعیتهای گلزنی برای استقلال است. کاوه پاسگل دادن برای تیمش را از همان مسابقه هفت اول با نفتتهران آغاز کرد و در بسیاری از بازیهای تیم علیمنصور، با پاسهای هوشمندانه و دقیقاش، نقش متفاوتی را در تیم بر عهده گرفت. کاوه رضایی، بازیسازترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران به شمار میرود. ستارهای که تصور میشد قرار است بعد از پیوستن به استقلال، کفش طلا را به این باشگاه اضافه کند اما به جای قرارگرفتن در کورس آقای گلی، در جمع بهترین پاسورهای لیگ برتر جای گرفته است.

او در شرایطی چنین آمار خوبی را از خود به جا گذاشته که در فصل گذشته در ذوبآهن 6 گل زده بود و 3 پاس گل داده بود. جالب این که دو پاس گل کاوه در فصل گذشته در بازی رفت مقابل همین استقلال در ورزشگاه آزادی ثبت شد! در واقع کاوه در حالی که هنوز 5 هفته تا پایان فصل باقی است، یک گل بیشتر از فصل گذشته زده و 3 پاس گل هم بیشتر داده است. او تا همین جای فصل، هم از لحاظ گلزنی و هم از لحاظ تعداد پاس گل، آماری بهتر از کل فصل گذشته خود در ذوبآهن برجای گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ny8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه استقلالی ها از بین رفت
اعلام اسامی تیم ملی و ضربه ای که ممکن است آبی پوشان ببیند؛