تاریخ انتشار: 1396/01/16 12:09
کد خبر: 219266

پرسپولیس فصل بعد را با منفی 6 امتیاز شروع می کند

اگر کسر 6 امتیاز از تیم پرسپولیس قطعی شود این حکم در فصل جار ی اعمال نخواهد شد چون فصل جاری رو به پایان است و پرسپولیس باید فصل آتی را با 6 امتیاز منفی آغاز کند.
پرسپولیس فصل بعد را با منفی 6 امتیاز شروع می کند

در حالی که علی اکبر طاهری - سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام داشته کسر 6 امتیاز از تیم پرسپولیس صحت ندارد و تا اکنون رایی در این زمینه اعلام نشده و هوشنگ نصیرزاده از اعضای کمیته تدوین و مقررات تاکید کرده رایی مبنی بر کسر 6 امتیاز از پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده هم چنان در این باره صحبت می شود. 

در تازه ترین اظهار نظر روزنامه پیروزی که طرفدار تیم پرسپولیس است نوشته در صورت قطعی شدن کسر 6 امتیاز از پرسپولیس - تیم فصل آینده را با 6 امتیاز منفی آغاز خواهد کرد. این بدین معنی است که رای مورد اشاره در فصل جاری اعمال نخواهد شد. 

چندی پیش بدهی های بین المللی پرسپولیس 8 میلیارد تومان برآورد شد و این عدد آن قدر  از نگاه باشگاه سنگین است که برای پرداخت بدهی ها به مردم شماره حساب داد. پولی که از کمک مردمی تامین شد کمتر از 500 میلیون تومان بوده است. 

پیش تر هم از پرسپولیس بابت بدهی های خارجی امتیاز کسر شده بود اما در همان فصل تیم با هدایت افشین قطبی قهرمان لیگ برتر شد. 

عمده بدهی تیم پرسپولیس به ژوزه است که البته چندین برابر شده است. اخیرا باشگاه پرسپولیس تلاش کرده تا با ارتباط با این مربی بدهی هایش را به طور قسطی پرداخت کند اما ژوزه به پیام ها از سوی ایران جواب نمی دهد و می گوید طلبش را یکجا می خواهد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvnrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در انتظار صدور حکم ژوزه