تاریخ انتشار: 1396/01/17 20:44
کد خبر: 218835

تاثیر غیبت نورافکن در ترکیب استقلال

هافبک تاثیر گذار آبی ها در دیدار برابر گسترش فولاد حضور نداشت تا نظم همیشگی خط میانی این تیم تغییر کند.
 تاثیر غیبت نورافکن در ترکیب استقلال

امید نورافکن با تصمیم علیرضا منصوریان در دیدار برابر گسترش فولاد حضور نداشت تا این بازیکن از سوی کادرفنی استقلال جریمه شود. نورافکن جوان که به دلیل درگیری با کریمی با محرومیت از تمرینات و بازی های استقلال رو به رو شده، بعد از هفته های حضور در ترکیب استقلال در این بازی حضور نداشت و نظم خط میانی استقلال نیز در غیبت او بر هم خورده بود.

آبی پوشان در جریان این بازی با وجود بازی خوب فرشید باقری تحت تاثیر حریف تبریزی خود قرار داشتند و در انتقال توپ از دفاع به حمله و همچنین توپ گیری از شجاعیان و نقی زاده دچار مشکل بودند تا غیبت نورافکن احساس شود. هر چند پیش بینی این موضوع که استقلال می توانست با حضور نورافکن در این بازی برنده باشد امری نادرست است اما شاید اگر استقلال خط هافبک هماهنگ خود با حضور نورافکن، ابراهیمی و اسماعیلی را در اختیار داشت می توانست فشار هافبکهای گسترش فولاد را بهتر تحمل کند.

با این وجود اما فرشید باقری که جانشین نورافکن شده بود در این بازی نمایش خوبی را در زمین مسابقه داشت و در تنها گل استقلال نیز نقش پر رنگی ایفا کرد تا نشان دهد برای بازی های آینده استقلال نیز می تواند مهره ای قابل اتکا باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvapq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عذرخواهی نورافکن در فضای مجازی، شایعه یا واقعیت؟!
اختصاصی|

امید طعم غضب منصوریان را یکبار چشیده بود
اختصاصی| وضعیت نورافکن دوباره قرمز شد؛

سرنوشت رضائیان برای ستاره جوان استقلال تکرار می‌شود؟
اختصاصی| غرور بی‌جای ستاره استقلال کار دستش داد؛