تاریخ انتشار: 1396/01/20 08:49
کد خبر: 218387

پرسپولیس شق‌القمر نکرده است

پرسپولیس شق‌القمر نکرده است

محمدرضا خانزاده مدافع تیم سیاه‌جامگان معتقد است که برای رامین رضاییان هم اتفاقی مشابه او در پرسپولیس رخ داده است اما باید مساله را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که رامین لطمه نخورد چرا که رضاییان در حال حاضر در اوج است و حیف است چنین بازیکن توانمندی گرفتار این‌گونه مشکلاتی شود.

استقلال خوزستان را در خانه خودتان شکست دادید، بازی چطور بود؟
خدا را شکر بازی خوبی بود. من به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم چون از معدود تیم‌هایی است که خوب فوتبال بازی می‌کند. استقلال خوزستان تیم دوست‌داشتنی و بی‌ادعایی است. ما در این بازی فقط به برد فکر می‌کردیم و خدا را شکر این سه امتیاز را که از نان شب واجب‌تر بود، گرفتیم.

اکبر میثاقیان هم که حسابی حرص خورد تا این سه امتیاز را بگیرید، این‌طور نیست؟
بله اکبر آقا که همیشه حرص می‌خورد. ایشان با عشق و علاقه کار می‌کند و تمام جانش را برای موفقیت تیمش می‌گذارد و این برد کوچک‌ترین کاری بود که می‌توانستیم برای او انجام بدهیم.

با این سه امتیاز، استرس از تیم‌تان دور شد؟
این سه امتیاز خیلی به ما کمک کرد. ما در چند بازی گذشته که در مقابل تیم‌های بزرگ هم بود، جلو می‌افتادیم اما متاسفانه روی سهل‌انگاری گل می‌خوردیم. در این بازی خیلی خوب کار کردیم و الان باید بازی به بازی جلو برویم و نتیجه بگیریم. ما سعی می‌کنیم هر بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم. این برد نقطه عطفی برای ما بود تا در چند بازی آینده بهتر نتیجه بگیریم.

این هفته مهمان صنعت نفت هستید، چه تصوری از این بازی دارید؟
به نظرم صنعت نفت با وجود آقا فیروز تیم خیلی خوبی است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. آقا فیروز در هر تیمی باشد فوتبال را از پایه آموزش می‌دهد و این برای ما خطرناک است و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

صنعت نفت هم از تیم‌های پایین جدول محسوب می‌شود، حساسیت این بازی بیش از حد بالا نیست؟
من که تمرکزم روی بازی است و مهم نیست حریف‌مان صنعت نفت باشد یا تیم دیگری. صنعت نفت هم در بازی‌های قبلی نتایج خوبی گرفته اما این بازی چندان برای من حساس نیست و ان‌شاءا... یک بازی خوب انجام بدهیم و نتیجه بگیریم.

خیلی‌ها پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌دانند، تو در این‌باره چه نظری داری؟
به نظر من هم پرسپولیس قهرمان است. پرسپولیس از هفته اول لیگ قهرمان بود و مطمئن بودم که امسال این تیم قهرمان خواهد شد چون پرسپولیس بهترین فوتبال را ارایه می‌دهد و از دیدن نمایش‌های این تیم لذت می‌برم. البته پرسپولیس امسال پرسپولیسی بازی کرده و شق‌القمر نکرده چون پرسپولیس همیشه همین بوده و هست و باید باشد. چون بزرگ‌ترین تیم آسیاست و باید بهترین عملکرد را داشته باشد. ما از نمایش پرسپولیس لذت می‌بریم و ان‌شاءا... همیشه پرسپولیس در اوج باشد.

برانکو در این تحول پرسپولیس چقدر نقش داشته؟
برانکو که نقش بسیار بالا و مهمی داشته است. هم مدیریت، هم برانکو و هم بازیکنان خوبی که دارند همه دست به دست هم دادند و نتیجه خوبی گرفتند و با افتخار قهرمان می‌شوند.

در مورد اتفاقاتی که پیرامون رامین رضاییان افتاده چه نظری داری؟
من دوست نداشتم در این رابطه صحبت کنم اما چون خودم هم در این شرایط بودم از نظر من حیف است که رامین چنین سرنوشتی داشته باشد. البته صلاح تیم را خودشان بهتر می‌دانند اما رامین بازیکن قوی و توانمندی است و به فوتبالش لطمه می‌خورد چون او در اوج است. امیدوارم اتفاقات طوری رقم بخورد که رامین لطمه نخورد. یک مربی صلاح تیمش را بهتر از هر کسی می‌داند اما امیدوارم به‌گونه‌ای با رامین رفتار شود که لطمه نخورد.

رامین هم باید قدر خودش را بداند و این‌قدر دنبال حاشیه نباشد، این‌طور نیست؟
پرسپولیس تیم بزرگی است، من هم وقتی‌که در آن تیم بودم می‌گفتند حواشی من زیاد است. اما من الان هم همان بازیکن هستم چرا الان حاشیه نیست و آن موقع بود؟ چون پرسپولیس بزرگ است و درون تیم و اطراف آن حاشیه وجود دارد. امیدوارم مسوولان مشکل رامین را حل کنند چون حیف است که او لطمه بخورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovgqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان مراقب باشد نابود نشود/پشت دستم را داغ کردم