تاریخ انتشار: 1396/01/22 08:07
کد خبر: 217916

اگر رامین رضاییان بود و پنالتی می زد

در بازی دیشب پرسپولیس – الریان جای رامین رضاییان خیلی خالی بود. او اگر در زمین بود پشت ضربه پنالتی می ایستاد و به احتمال قوی ضربه را گل می کرد.
اگر رامین رضاییان بود و پنالتی می زد

رامین اگر در زمین بود روی توپ هایی که از جناح مخالف ارسال می شد به داخل می زد و می توانست موقعیت خطرناک ایجاد کند.
نه اینکه در دعوای برانکو – رامین رضاییان حق با بازیکن بود اما ای کاش برانکو به خاطر پرسپولیس کوتاه می آمد و اجازه می داد این بازیکن در اردوی تیم می ماند و پرسپولیس متضرر نشود.
این درست کی روش – مهدی رحمتی را کنار گذاشت اما رامین رضاییان هیچ گاه به برانکو توهین نکرد و نگفت برانکو در حد دستیاری است. او با علی علیپور در تمرین درگیر شد و این درگیری ها حتی در تیم های اروپایی هم رخ می دهد. ای کاش برانکو در پایان فصل رامین را در لیست فروش قرار می داد. برانکو به دنبال بهانه بود که رضاییان را کنار بگذارد و دعوای او با علیپور بهترین بهانه بود تا سرمربی تیم پرسپولیس تصمیم خود را اجرایی کند.
راستی چرا علیپور طرف دیگر این دعوا بخشیده شد؟ در استقلال هم امید نورافکن و یعقوب کریمی با هم دعوا کردند اما یعقوب برای بخشش امید نورافکن پاردمیانی کرد و در نهایت علیرضا منصوریان بازیکن جوان تیمش را بخشید. در این ماجرا هم علیپور از برانکو خواست کوتاه بیاید اما سرمربی تیم پرسپولیس قبول نکرد. خیلی ها می گویند اگر اخراج رامین رضاییان شرایط روحی و روانی علی عیلپور را بهم ریخته! او عذاب وجدان دارد و دیدید که در بازی امروز موقعیت های زیادی را از دست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvzwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


9 اتفاق تلخ و شیرین در پرسپولیس؛ سنگ و خون و زمستان داغ!