تاریخ انتشار: 1396/01/22 09:45
کد خبر: 217907

بدترین پنالتی‌ زن دنیا با 80 درصد خراب کردن پنالتی

 بدترین پنالتی‌ زن دنیا با 80 درصد خراب کردن پنالتی

طارمی در دو فصل اخیر، بهترین گلزن، بهترین پنالتی‌گیر و بدون رقیب بدترین پنالتی‌زن فوتبال ایران بوده است. آمار پنالتی نزدن طارمی، شاید در فوتبال جهان هم کم سابقه باشد. گلزن جوان پرسپولیس، هر سه پنالتی آخری که زده را خراب کرده و 80 درصد پنالتی‌های اخیرش را از دست داده است.

اولین پنالتی طارمی با پیراهن پرسپولیس، دو سال قبل و مقابل النصر به گل تبدیل شد اما در دو فصل اخیر که او ستاره پرسپولیس شده، آمار پنالتی‌زنی نگران کننده‌ای دارد. طارمی در دو فصل اخیر، 5 پنالتی در لیگ و لیگ قهرمانان زده که 4 تای آن‌ها، از دست رفته‌اند.

طارمی مقابل سایپا، نفت تهران، استقلال و الریان پنالتی خراب کرد. فصل پیش تنها پنالتی که او گل کرد، امتیازی برای این تیم نداشت اما پنالتی‌هایی که از دست داد باعث هدر رفتن 5 امتیاز ارزشمند و حساس شد. فارغ از امتیازات، گل شدن همان پنالتی برای رسیدن تفاضل پرسپولیس و قهرمانی لیگ برتر کافی بود.

این فصل طارمی، پنالتی‌زن پرسپولیس نبوده اما مقابل الریان در نبود رضاییان، اولین بار پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. هر 3 پنالتی قبلی که طارمی خراب کرده بود، توسط دروازه‌بان حریف مهار شدند اما امروز طارمی مستقیم توپ را بیرون زد تا به سبک جدیدی، پنالتی خراب کرده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmawd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلداری به طارمی به سبک مهرداد میناوند و علی کریمی +عکس