تاریخ انتشار: 1396/01/23 08:49
کد خبر: 217693

مثبت و منفی های پنالتی طارمی

مثبت و منفی های پنالتی طارمی

نگار پنالتی چیپ در آسیا بدجوری به دهان مهدی طارمی شیرین آمده بود که می‌خواست اتفاق بزرگ بازی با النصر(دو فصل قبل) را این بار هم زیر زبانش مزمزه کند اما احتمالا او تنها بازیکن است که فکر می‌کند با بیرون پا هم می‌شود پنالتی چیپ زد!

می توان ساعت‌ها درباره آن پنالتی چیپ و اینکه طارمی با ناپختگی‌اش سرنوشت صعود را به خطر انداخت صحبت کرد. می‌توان از این گفت که چرا اصلا پنالتی به طارمی داده شد و یا چرا این بازیکن چنین تصمیمی گرفت اما اتفاقات بعد از سوت پایان از این ماجراها نگران کننده‌تر است.

ظاهرا طارمی بعد از سوت پایان بازی و انتقاد هوادارانی که به او تاخته بودند واکنش نشان داده و علامت هیس را به سوی منتقدانش نشان داده که این کار با واکنش پیشکسوتان پرسپولیس و رسانه‌ها مواجه شده است.پیشکسوتان می‌گویند طارمی هر چقدر هم بازیکن خوبی باشد حق چنین کاری ندارد اما در عوض همبازیان و دوستانش به شدت از او حمایت کرده‌اند.

بعد از اینکه محسن بنگر کلی از او تعریف و تمجید کرد سیدجلال گفت طارمی بهترین بازیکن تیم شان است و نباید از او انتقاد کنند.کامیابی نیا هم انتقادهای تماشاگران را بی معرفتی دانست. علی کریمی هم با اشاره به پنالتی از دست رفته از طارمی حمایت کرد اما احتمالا از آن هیس دردسر ساز آخر بازی خبر نداشت!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8wdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس تیمی با یازده بازیکن و یک مربی؛ خالی از مهره و تفکر کارگشا / چوک و باقری دقیقا چه کار می‌کنند؟