تاریخ انتشار: 1396/01/23 11:10
کد خبر: 217674

آخرین تلاش ها برای برگرداندن رامین رضاییان، با سخت شدن کار پرسپولیس در آسیا

اسطوره سرخ پوشان پایتخت می خواهد برای آخرین بار برای رامین رضاییان وساطت کند تا شاید برانکو او را ببخشد.
آخرین تلاش ها برای برگرداندن رامین رضاییان، با سخت شدن کار پرسپولیس در آسیا

با وجود آنکه جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس نهایی شده است و این بازیکن رضایت نامه خود را از باشگاه دریافت کرد اما همچنان خبرهای درباره احتمال بازگشت او به سرخ پوشان به گوش می رسد.

علی پروین با وجود آنکه درخواست او برای بخشش رضاییان یک بار از سوی برانکو ایوانکوویچ رد شد اما به نظر می رسد که یک بار دیگر می خواهد وساطت کند.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به مشکل خورد است و برای صعود به دور بعد باید بتواند تیم آماده و صدرنشین الهلال را در عمان شکست دهد این درحالی است که این تیم چند بازیکن کلیدی خود را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت.

محرومیت سید جلال حسینی و سروش رفیعی و همچنین آسیب دیدگی احمد زاده و سامان نریمان جهان و مهم تر از همه نیمکت خالی سرخ پوشان باعث شده تا برانکو و تیمش ماموریتی خیلی سنگینی برابر الهلال داشته باشند.

وجود رامین رضاییان در این شرایط می توانست کمک زیادی به پرسپولیس کند. علی پروین در جدید ترین اظهار نظر خود تاکید کرد که نگران وضعیت پرسپولیس است و برای آخرین بار وساطت می کند تا شاید برانکو با درخواست بازگشت رضاییان موافقت کند.

باید دید که در نهایت سرمربی کروات سرخ پوشان چه تصمیمی درباره رضاییان می گیرد و آیا او برای آخرین بار این بازیکن را می بخشد یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m8yn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله پرسپولیسی ها به مسئولان تیم